Saturday, August 18, 2012

MIX

photos by: Ewelina, my mom and me.

Postanowiłam wprowadzić trochę nowości na mojego bloga i co jakiś czas dodawać posta z mixem zdjęć z mojego codziennego życia. Będę również publikować zdjęcia tego co jadam, gdyż gotowanie sprawia mi ogromną frajdę! Lubię wiedzieć, że to co przygotowałam jest smaczne i znika szybko z talerza. Jeśli znacie jakieś fajne i proste przepisy, możecie się nimi podzielić w komentarzach;)

1 - Tarta malinowa według przepisu znalezionego na blogu Charlize. Wyszła cudownie!
2 - Licheń Stary.
3 - Urodzinowe muffinki z dodatkiem cukru pudru, polewy czekoladowej i M&M'sów.
4 - Częstochowa.
5 - Tarta z kurkami podczas pieczenia.
6 - Licheń Stary.
7 - Sałatka grecka - przepis z bloga Kwestia Smaku.
8 - Tarta malinowa podczas pieczenia.
9 - Paella (gotowała moja mama) z kurczakiem, krewetkami oraz warzywami (cukinią, papryką oraz pomidorami). Znalezione na blogu Kwestia Smaku.
10 - Gietrzwałd, niedaleko Olsztyna.
11 - Licheń, widok z wieży.
12 - Ulubione pancakesy według tego przepisu. Lubię je z dodatkiem nutelli, powideł śliwkowych i cukru pudru.
13 - Ja i Ewelina w Charłupi Małej.
14 - Powrót autobusem do domu.
15 - Tarta z kurkami, przepis znaleziony w gazecie.

50 comments:

  1. Gorgeous post, looking at those pies makes me hungry! :)) x

    ReplyDelete
  2. Sweet pics ^^
    Hummm lots of good food

    http://www.mademoisellemode.com/
    Kisses from Paris

    ReplyDelete
  3. super mix ;) najbardziej podoba mi się 1 w dolnym rzędzie, ładnie wyglądasz ;)

    ReplyDelete
  4. Such yummy food and great company too. Sweet post!

    ReplyDelete
  5. Delicious and lovely collage, darling!

    xoxox,
    CC

    ReplyDelete
  6. mmm ;)
    obserwujemy? ja już się dodałam.
    http://amadellaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Te muffinki wyglądają przepysznie ;)

    ReplyDelete
  8. ale by się zjadło.xd
    Fajny post.;D

    ReplyDelete
  9. Great mix of photos, especially those with food ;)

    Alessia

    THE CHILI COOL


    FACEBOOK

    ReplyDelete
  10. I love all of these photographs - gorgeous!! :)

    ReplyDelete
  11. dobry pomysł z tym urozmaiceniem bloga:)

    ReplyDelete
  12. All that food looks so tasty! Great photos ;)

    ReplyDelete
  13. I love the photo collage. The food looks delicious!

    I hope you are having a great weekend. Stop by our blog and enter our giveaway!

    Sunny Days and Starry Nights Giveaway

    ReplyDelete
  14. Cute set of photos of events and delicacies etc. ! ^^
    These posts are really fun.

    Satu
    Indie by heart

    ReplyDelete
  15. looks stylish and tasty!
    have a green wknd!!
    xo
    MOSAMUSE

    www.MOSAMUSE.com

    ReplyDelete
  16. all the food looks amazing!
    can't wait to see you on my blog!
    www.faashiongeek.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Mniami, mniami, mniam.!! Mi osobiscie gotowanie nie wychodzi. :(

    ReplyDelete
  18. Oj ja też lubię gotować :D i uwielbiam pancakesy!

    ReplyDelete
  19. Aż zrobiłam się głodna ;D

    ReplyDelete
  20. dobry pomysł , ale mi narobiłaś smaka:)

    ReplyDelete
  21. love all these photos! so cute :D

    katslovefashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. yum! look at all those treats ;-) hope you are well, dear!

    xx

    ReplyDelete
  23. smaczne rzeczy potrafisz robić, ja nie mam cierpliwości do tego :)

    ReplyDelete
  24. this is incred, love the photos
    Great post, thanks for sharing!

    if you like we can follow each other on bloglovin :)
    let me know!
    STYLE DECORUM

    ReplyDelete
  25. I love these pictures; all the food looks so good!

    xo Sootjeelina

    ReplyDelete
  26. Takie mixy zdjęć są świetne ;) i jakie pyszności na nich się pojawiły :> no no no !

    ReplyDelete
  27. Beautiful photos.
    http://xtheperfectmess.blogspot.com.au

    ReplyDelete
  28. Fajne te fotki ;D Ja tez kiedyś dodawałam takie mix'y ;D Zajrzyj :))

    ReplyDelete

Post a comment