Wednesday, October 31, 2012

SHOES - FALL/WINTER EDITION

photos by: me

/Allegro.pl/Luuluu.pl/Deichmann/Deichmann/Czasnabuty.pl/Czasnabuty.pl/

Śnieg za oknem powoli się topi, co mnie niezmiernie cieszy! Dzisiaj postanowiłam sfotografować wszystkie buty, w których będę chodzić jesienią/zimą i opublikować takiego posta. Na pewno będą to ciepłe i wygodne saszki w kolorach fuksjowym oraz granatowym. Poza tym czarne ciężkie sznurowane botki na stabilnym obcasie, które uwielbiam za ich wygodę. Mimo, że są już trochę zniszczone i noszę je od zimy 2010, nie chcę się z nimi rozstawać. Brązowe kozaki nad kolano prezentują się doskonale, mam je od zeszłej zimy, a nadal ich stan jest bardzo dobry. Jasnobrązowe sznurowane botki to jeden z nowszych zakupów, od razu je polubiłam. Natomiast karmelowe botki na koturnie nadają się jedynie na jesień, gdyż w zimie stanowią zagrożenie dla mnie na śliskich chodnikach. Na zakończenie dodam, że ostatnio intensywnie poluję na czarne botki tzw. sztyblety. Mam nadzieję, że uda mi się gdzieś takie znaleźć!;)

52 comments:

  1. uwielbiam butki emuu. właśnie ładnie para do mnie idzie :))

    ReplyDelete
  2. Wszystkie mi się podobają. Te długie kozaki chyba najbardziej :)
    http://kitten-fashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Great selection of shoes!They are so cute!
    Kisses.

    http://blogdavicm.blogspot.com.br/

    ReplyDelete
  4. love all your boots and booties for winter! Especially love the tall pink ones! :)

    xo

    ReplyDelete
  5. thank you:)
    love the ones in the front row in the middle!! :)

    sarah

    ReplyDelete
  6. mam nadzieję, że niedługo i moja kolekcja będzie tak wyglądać

    ReplyDelete
  7. great collection *__*
    I love the boots on the upper right side the most.
    have a nice day ♥

    ReplyDelete
  8. Jesień i zima już Ci nie straszne z taką kolekcją butów :) Mnie także sztyblety się podobają i myślałam nad ich zakupem, ale postanowiłam na razie się wstrzymać( ale nie wiadomo na jak długo :D)

    ReplyDelete
  9. Czerwoen emu, są pierwszymi ( no, może drugimi) tego typu, które mi się podobają. :D
    dominicasinspirations.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. no i się uzbierało bucików ;) całkiem niezła jesienna kolekcja :) emu najwydogniejsze buty ever!

    ReplyDelete
  11. Love your collection!! Especially the beige and yellow ankle boots. I need to widen up my own collection of boots. So far I only have 3 pairs

    fashionqueen294.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Ajajaj jak ja lubię patrzeć na buuuuty <3

    ReplyDelete
  13. I love boots ... I love Ugg
    good post and happy halloween ;)

    ReplyDelete
  14. So many amazing boots!
    Love the red ones!

    xoxox,
    CC

    ReplyDelete
  15. You have a lot of pretty boots!

    ReplyDelete
  16. moja idealna para butów na jesień wciąż stoi w sklepie, bo nie mogę się przemóc co do ceny:(

    ReplyDelete
  17. Great blog!
    Would you like follow each other?
    Write on my blog if you want...
    Anthea
    www.antheafashion.com

    ReplyDelete
  18. wooow ile butów, a jakie niektóre z nich boskie ! ♥♥
    obserwujemy ?:*

    ReplyDelete
  19. Super jealous of your boot collection! I definitely need to widen my collection!
    xo TJ

    ReplyDelete
  20. ooh you have such a great collection of shoes! :D love all your boots!!

    katslovefashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. cute wedge boots!
    xo
    MOSAMUSE

    www.MOSAMUSE.com

    ReplyDelete
  22. Na pewno potrafiłabyś się tak pomalować, to w gruncie rzeczy nic trudnego nie jest ;)

    ReplyDelete
  23. kolekcja butów musi być, fajne są:)

    ReplyDelete
  24. widać, że jesteś przygotowana!:)

    ReplyDelete
  25. Love the black boots ! So good in winter !!! <3

    ReplyDelete
  26. love all the shoes !! and I'm glad the snow is melting away ;)

    ReplyDelete
  27. Też rozglądam się za sztybletami ;)

    ReplyDelete
  28. fajne buciki masz ja muszę się zaopatrzyć w eskimoski ;dd

    ReplyDelete
  29. świetny blog! :) przy okazji zapraszam na swój,może Cię zaciekawi? co na nim? m.in. sesje zdjęciowe,RELACJE Z PREMIER FILMOWYCH NA KTÓRYCH BYŁAM,masa zdjęć z gwiazdami np. ze studia DD TVN,relacja z PREMIERY PŁYTY MADONNY,recenzje kosmetyków,moda.. po prostu czysty lifestyle :) ZAPRASZAM DO OBSERWOWANIA BLOGA(niedawno uruchomiłam ową opcję)!!!

    ReplyDelete
  30. ja poluję na czarne koturny z deichmanna, ale nie ma nawet w sklepie online :c

    ReplyDelete
  31. Great collection of shoes!
    http://namelessfashionblog.blogspot.it/
    http://www.facebook.com/NamelessFashionBlog

    ReplyDelete
  32. Jakie piękne buty! Wspaniała kolekcja, niestety z mojej zimowej nie jestem zadowolona...

    ReplyDelete
  33. Świetne masz te butki na zime :D

    ReplyDelete
  34. Jej, wszystkie są przepiękne! :)

    ReplyDelete
  35. Looks like you're all set for winter!

    ReplyDelete
  36. buty emu są wygodne? XD
    dziękuję :))

    ReplyDelete
  37. boots are one of my most favorite thing about fall.. and yours are so cute!


    xx

    ReplyDelete
  38. I have the same tan wedge shoes as you, except in black :DD

    ReplyDelete
  39. Great collection. One can never have enough boots <3
    xo

    glamDevils

    ReplyDelete
  40. Oj super butki! wszytstkie bardzo fajne :)

    Zapraszam do mnie na: www.aliya.pl

    ReplyDelete
  41. Przyjemna kolekcja, butów nigdy dość ♥

    ReplyDelete

Post a comment