Thursday, November 29, 2012

MIX V

photos by: EWELINA & me

/Bielsko-Biała w tle/Omlet cesarski z dżemem brzoskwiniowym i masłem orzechowym/Świąteczna wystawa z misiami w Sferze w Bielsku/Kakaowa owsianka z bananem/Pudding z manny i kiwi/Leon!/Pancakes z nutellą, masłem orzechowym i dżemem z czarnej porzeczki/Domowa granola z mlekiem/Moje brzydkie prace/Omlet z nutellą, dżemem malinowym i powidłami śliwkowymi/Wilczuś!/Ja i Ewelina niedzielnie/

Po raz piąty postanowiłam przygotować mały mix zdjęć. Jedne mogą być bardziej interesujące, inne mniej... Przede wszystkim lubię robić zdjęcia różnym słodkościom i moim śniadaniom. To chyba jest wpływ za dużej ilości blogów śniadaniowych, które obserwuję. Poza tym mam już coraz mniej czasu na pieczenie ciast, które bardzo w wakacje polubiłam... No cóż, zaczynam nowy etap! Poza tym na zdjęciach zobaczycie kilka nieopublikowanych zdjęć z Bielska i moje kochane koty...;) Miłego oglądania!

43 comments:

  1. Fun collage, darling!
    Cute cat!

    xoxox,
    CC

    ReplyDelete
  2. puddingiem z manny bym nie pogardziła :)

    ReplyDelete
  3. Great pic collage!
    http://namelessfashionblog.blogspot.it/
    http://www.facebook.com/NamelessFashionBlog

    ReplyDelete
  4. I LOVE this post! The photos are so perfect for the holidays!! :)

    ReplyDelete
  5. You have nice blog!
    Would you like to follow each other? :)
    http://dreameranete.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. So many lovely pictures :) Love it! :)

    ReplyDelete
  7. jedzenie może inspirować, ja robię zdjęcia jak coś upichce co zdarza się stosunkowo rzadko, bo nigdy nie mam czasu ;)

    ReplyDelete
  8. o, widze ze jesteś z moich okolic :)

    ReplyDelete
  9. Yum!! Food looks delicious!

    fashionqueen294.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Mmm yummy !! evertything look so tasty ! :D

    ReplyDelete
  11. Amazing collage!, i love crêpes !!
    Kisses.

    ReplyDelete
  12. Lovely insta moment ^^

    Kiss !
    http://www.mademoisellemode.com/

    ReplyDelete
  13. Great photos! I would love to have all of thise sweets now :P
    xoxo

    ReplyDelete
  14. chyba schudłaś prawda?
    jak tego dokonałaś? jesteś na jakiejś diecie? bo raczej po mixie tego nie widac

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak, schudłam. Nie jestem na żadnej diecie, a odżywiam się normalnie. Sekret tkwi w odpowiedniej ilości jedzenia. Nie przejadam się, nie podjadam, przeważnie jem 3/4 posiłki dziennie. A poza tym w wakacje dużo jeździłam na rowerze i ćwiczyłam, na co teraz nie mam czasu...

      Delete
    2. pamiętam jeszcze fotki z "pełniejszych"czasów i stąd pojawiło się moje pytanie- w każdym razie prezentujesz się o niebo lepiej niż kiedyś :) gratuluję :)

      Delete
  15. Mmmm, pierwsze co mi się rzuciło w oczy to owsianka z bananami ♥

    ReplyDelete
  16. love this pics! so much yummy food :D

    katslovefashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Great photos! Love the kitty! I'm a huge fan of cats myself! It would be nice if you could stop by my blog sometime too (I'm from England) as I post my outfits, my likes and more! Also, we can support each other if you like by following each others FB pages! I put my link below, let me know if you follow and I will follow back :) :)

    www.raindropsofsapphire.com
    www.facebook.com/raindropsofsapphire

    ReplyDelete
  18. These shots are so fun. The food looks yummy!

    ReplyDelete
  19. Wow, Paulina! Your sense of style is amazing. I love your beautiful blog and all the amazing pictures you post.

    Followed you! Can't wait for updates. There's a new post up on my blog right now and I'd love to hear your thoughts on it, so feel free to stop by! x

    Love, Fatima (fashionpilgrim)
    Twitter: @fashpilgrim
    Facebook Page: Fatima A.
    Instagram: @fashionpilgrim

    ReplyDelete
  20. lubię takie mixy na blogach :)
    Zapraszam do siebie na nowego posta:*

    ReplyDelete
  21. Lovely cat too ;)

    New post - Kisses ♥
    http://www.mademoisellemode.com/

    ReplyDelete

Post a comment