Wednesday, November 14, 2012

NEW IN: BLACK SNEAKERS

photos by: me & EWELINA

/Sneakers Czasnabuty.pl/

W dzisiejszym poście postanowiłam opublikować kilka zbliżeń na moje nowe buty - czarne sneakersy. Bardzo podoba mi się ich wygląd, sznurowania z przodu i zapięcie na rzep. Koturna jest schowana, co bardziej wskazuje na sportowy fason. W takich butach spokojnie można spędzić kilka godzin na zakupach, a nogi się nie męczą. Buty dołączyły do mojej małej kolekcji, którą chcę jeszcze wzbogacić o sztyblety i lordsy. Zobaczymy, czy uda mi się znaleźć idealne modele dla siebie. Poza tym dzisiejszy dzień muszę poświęcić na projektowanie nadruków na t-shirty. Potrzebuję porządnej dawki inspiracji!!;)

47 comments:

  1. OMG, these shoes are looking so comfortable and lovely. Great pick <3

    ReplyDelete
  2. Good choice! These are the kind of basic shoes that every woman should have...
    http://namelessfashionblog.blogspot.it/
    http://www.facebook.com/NamelessFashionBlog

    ReplyDelete
  3. ale ładne buty :)

    Zapraszam do mnie, do wygrania bon do sklepu : H&M, New Yorker, C&A lub Cropp. :)
    fashion-style-viola.blogspot.com/2012/11/konkurs-wygraj-bon-na-zakupy.html

    ReplyDelete
  4. piękne zdjęcia!
    zobacz również piękne sukieneczki z eko skórki idealne do świetnych stylizacji na adrzejki i sywlestra!

    ReplyDelete
  5. najwygodniejsze obuwie na świecie!

    ReplyDelete
  6. butów nigdy dość!!! ;) mam nadzieję, że śnieg jeszcze nie spadnie i pochodzisz jeszcze :)

    ReplyDelete
  7. WITAJ!
    WIDZĘ, ŻE LUBISZ MODNE UBRANIA I DODATKI, MOŻE ZNAJDZIESZ COŚ DLA SIEBIE NA NASZYCH AUKCJACH, MARKOWE UBRANIA W NISKICH CENACH, ORYGINALNE I WYJĄTKOWE, JAK TY! ZAPRASZAM:

    http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=26330448

    ReplyDelete
  8. ohhh i love this snekers ;)
    nice day dear

    ReplyDelete
  9. Sweet sneackers !

    http://www.mademoisellemode.com/
    Kisses

    ReplyDelete
  10. I'm not a big sneakers fan, but i love how you combine them! Looks good on you!

    ReplyDelete
  11. ładne, dobrze, że postawiłaś na czarne

    ReplyDelete
  12. very cute shoes!! adorable
    xo
    MOSAMUSE

    www.MOSAMUSE.com

    ReplyDelete
  13. I really like these black wedges, they're super stylish and love that they are comfortable. =) xx

    ReplyDelete
  14. Lubię to w sneakersach, że mimo sportowego wyglądu mają coś w sobie z elegancji :) co do poprzedniego postu, piękna spódniczka!

    ReplyDelete
  15. Love your new sneakers! I can't wait to see all the ways you wear them!

    www.thejoyoffashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Marzę o takich butach :c Niestety nie umiem chodzić na obcasach, więc takich nie kupiłam. Wolę się na ulicy nie ośmieszać, jak większość osób z mojej szkoły..

    ReplyDelete
  17. Hey there , I would like to invite you to enter the inHomewares giveaway at my blog. Enter for your chance to win $50 voucher! http://www.underlockandkeyblog.com/2012/11/inhomewares-giveaway.html

    ReplyDelete
  18. Ja długo się zastanawiałam nad sneakersami ale w efekcie końcowym ich nie kupiłam :P

    ReplyDelete
  19. chyba kupiłyśmy te same :) tylko moje jeszcze czekają na mnie w paczkomacie :) i już się nie mogę doczekać ;)

    ReplyDelete
  20. ja tez chce projektowac nadruuuki!!!!:D

    ReplyDelete
  21. I love those shoes!! So compfortable!! I have one pair in red... and I love them so much :)

    ReplyDelete
  22. Lovely sneakers, the pictures are just stunning!
    Kisses.

    http://blogdavicm.blogspot.com.br/

    ReplyDelete
  23. świetne, właśnie takich zwykłych czarnych mi brakuje w mojej "kolekcji" butów ;)

    ReplyDelete
  24. love love love your sneaker wedges!! I want to get a white one so bad!


    The Closet 365

    ReplyDelete

Post a comment