Saturday, January 5, 2013

NEW STUFFS & GIFTS

photos by: me

Witam w ten brzydki deszczowy dzień! W końcu mamy sobotę, a ja nareszcie mogę odpocząć i porobić coś fajnego w domu. W dzisiejszym poście zamiast zestawu zobaczyć możecie kilka nowości w mojej szafie oraz świąteczne prezenty. Nie przedłużając - zapraszam do obejrzenia zdjęć i życzę miłego weekendu!

/Kurtka w kolorze burgundowym upolowana na wyprzedaży w New Yorkerze/Kalendarz na 2013 rok + świeczki od Eweliny/Pudełko na biżuterię z lusterkiem, kolejny prezent świąteczny/Czarna oversizowa bluzka z Reserved od Eweliny/Dwie pary rękawiczek z H&M/Czerwony ciepły sweterek z F&F, prezent od mamy/Odżywka do paznokci, czas zadbać o ich kondycję!/Świąteczne serce od Shella/

52 comments:

  1. czerwony sweter, i czarna bluzka to moi faworyci

    ReplyDelete
  2. super rzeczy :)
    obserwujemy?
    ja już się dodałam :)
    http://amadellaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Great stuff! I love your jewelry box!

    ReplyDelete
  4. odżywka działa cuda, więc polecam cierpliwie postępować zgodnie z instrukcją ;)
    poza tym, kurtka jest fajoska :)

    ReplyDelete
  5. Beautiful items!
    Love the jacket!

    xoxox,
    CC

    ReplyDelete
  6. Podoba mi się kurtka i szkatulka tez jest swietna:)

    ReplyDelete
  7. love everything!

    Visit my blog? xx Miss Beatrix (http://missbeatrix.com)

    ReplyDelete
  8. Świetna szkatułka i czerwony sweter.

    ReplyDelete
  9. super ciuszki, czekam, aż pokażesz je na sobie :D

    ReplyDelete
  10. Jestem fanką odżywek do paznokci z Eveline :)

    http://czy-po-czy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Ooh, everything is so beautiful! I'm especially loving that jewelry box!! :)

    ReplyDelete
  12. ale faaaajowy sweter ;) lubię ten kolor! przydałoby się jeszcze trochę wolnego :) Tobie rózwnież miłego!

    ReplyDelete
  13. ten kuferek-szkatulka jest genialny :)

    ReplyDelete
  14. oddaj mi te rzeczy ! : )
    a tak na serio swietne te swetry i szkatułka : D

    ReplyDelete
  15. Wyprzedaż szafy - sama zaproponuj cenę !!! https://picasaweb.google.com/102458027938204728893/WyprzedazSzafyArmscye

    ReplyDelete
  16. Lucky you, so many great gifts! Love the gloves !


    Alessia
    THE CHILI COOL
    FACEBOOK
    YOUTUBE
    kiss

    ReplyDelete
  17. Odżywka działa nawet na tak beznadziejne paznokcie jak moje. Masz meble Black Red White ;-) Mam takie same.

    ReplyDelete
  18. Lovely gifts! i like everything!
    kisses http://shinessinthedark.blogspot.com.ar/ :)

    ReplyDelete
  19. love your jewelry box!
    http://namelessfashionblog.blogspot.it/
    http://www.facebook.com/NamelessFashionBlog

    ReplyDelete
  20. Nice new stuff !!!
    I love all

    New post - Kisses ♥
    http://www.mademoisellemode.com/

    ReplyDelete
  21. that jewelry box is my favorite! lovely stuffs you got here :) anyway happy new year to you!

    ReplyDelete
  22. fajna ta skrzyneczka :)
    +obserwuję i liczę na rewanż http://linka-kattalinka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. Widziałam Cię ostatnio na mieście w tej kurteczce. Powiem Ci, że nie zrobiła na mnie wrażenia. Gdybym nie wiedziała, ze jesteś kim jesteś i ze chcesz się wyróżniać wśród ludzi to nie zwróciłabym na Ciebie najmniejszej uwagi. Na prawdę Twoja działalność nie jest futurystyczna, ubierasz się przeciętnie, powtarzasz utarte out fity, nie ma tu nic Twojego, co mogłoby Cie wyróżnić i zagwarantować Ci niepowtarzalność.I mimo ze myślisz, ze masz styl to szczerze myślę, że właśnie jego Ci najbardziej brak. Wiele dziewczyn ubiera się lepiej od Ciebie, ale nie robi z tego takiego halo. Wyróżniasz się jedynie chyba tym ze robisz z czegoś pospolitego wielka aferę called 'blog'. Droga Paulino, nie wiem jak to robisz, ale rozbieżność między Twoim wirtualnym (tzn na zdjęciach) wyglądem różni się diametralnie od rzeczywistego. Otóż to kiedyś idę sobie po Żywcu, widzę Cię i myślę: Kurcze, ta Paulina jest całkiem ładna, wysoka i zgrabna. I stąd moje pytanie: dlaczego na swoich zdjęciach wyglądasz jak mały, pulchny kloc? Zwolnij swojego oświetleniowca, fotografa i co najważniejsze - stylistę. To, co modne nie zawsze leży na nas dobrze. Powinnaś o tym pamiętać podczas robienia zakupów. Z całym szacunkiem, xoxo Mia.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oj coś za dużo jadu w Twojej wypowiedzi... hahaha :D

      Jeśli chodzi o Twoje zarzuty - dla mnie najważniejsze jest to, że dobrze czuję się we własnym stylu. Możesz mówić co chcesz, ja i tak wiem, że swój styl posiadam i nikt mi tego nie odbierze.
      Jeśli tak bardzo pragniesz zobaczyć coś nowego i odkrywczego to sobie zajrzyj na blogi innych blogerek, może tam znajdziesz, to czego szukasz.

      Mimo wszystko pozdrawiam :)

      Delete
    2. Jadu? Prawda sama. Nie tylko moja opinia. Małe bezguście... Ci wszyscy wirtualni wielbiciele to spamerzy, którzy chcą rozgłosu na swoich blogach. Ich komentarze są słodki i miłe, a że mój sie wyróżnia to już jest źle... Pozdro!

      Delete
    3. Twój komentarz rozbawił mnie i moich znajomych także dziękuję Ci za to !!

      You made my day hahaha :D

      Delete
  24. I like your red jacket so much *_*

    ReplyDelete
  25. I love the look of your diary and the jacket! Great colour.

    ReplyDelete
  26. very cute gifts! love your jewelry box!
    xo
    MOSAMUSE

    www.MOSAMUSE.com

    ReplyDelete
  27. Bardzo ładne prezenty! Kuferek musi być bardzo praktyczny.

    ReplyDelete
  28. Cute pieces, love your jacket and your sweaters :)

    ReplyDelete
  29. też bym chciała taki kuferek ;)

    ReplyDelete
  30. Lovely new stuff :)

    New post - Kisses ♥
    http://www.mademoisellemode.com/

    ReplyDelete
  31. muszę zainwestować w podobny kuferek <3
    yrrahydur

    ReplyDelete

Post a comment