Monday, February 25, 2013

25TH FEBRUARY

photos by: me

/Jacket No Name + DIY/Shirt H&M/Jumper Pull&Bear/

W dzisiejszym poście kilka nowości. Dżinsową kurtkę mam już kilkanaście lat, ale postanowiłam ją nieco odświeżyć. Wpadłam na pomysł, żeby doszyć do niej perełki (z przodu i z tyłu). Teraz wygląda moim zdaniem rewelacyjnie, czekam na wiosnę, żeby zacząć nosić ją częściej. Bluzkę w biało-granatowe paski i szarą bluzę kupiłam w tym tygodniu podczas małych zakupów w dniu wolnym. Takie dni bardzo mnie cieszą, poza tym można w końcu nabrać sił i trochę odpocząć. Poza tym dodaję jeszcze jedno zdjęcie z sobotniego spotkania z Moniką i przepraszam za kolejny zastój na blogu... Nie będę raczej obiecywać poprawy, bo coś mi to nie wychodzi...;)

33 comments:

  1. świetna dżinsowa kurteczka :)

    ReplyDelete
  2. Kilka małych elementów i 'stara' rzecz od razu staję się piękną i nową! Świetny pomysł i niezły efekt~

    Obserwujemy się? :)

    ReplyDelete
  3. dzięki przeróbkom mamy nowe rzeczy :)

    ReplyDelete
  4. myslalam ze zrobisz wyprzedaz szafy ta bluza jest mega:)

    ReplyDelete
  5. Kurteczka jest prześliczna ! <3


    zapraszam

    ReplyDelete
  6. NEW GIVEAWAYS HERE: http://theredlilshoes.blogspot.com.br/2013/02/international-giveaway-sorteio.html
    & HERE: http://luciasloves.blogspot.co.uk/2013/02/sismade-giveaway-250-gfc-followers.html

    ReplyDelete
  7. świetna jest ta bluzka w paski :) od zawsze mam słabość do pasiaków, jak dobrze, że wracają :) a kurtka rewelacja!

    ReplyDelete
  8. Rzeczywiście, perełki odmieniły oblicze kurtałki :) Paski też wyglądają całkiem nieźle. Mam nadzieję, że niedługo pokażesz, jak wyglądają w akcji ;)

    ReplyDelete
  9. very beautiful your pull and bear ;)
    kiss and nice day

    ReplyDelete
  10. Cool denim jacket ! Cute photo of you two :)

    Indie by heart

    ReplyDelete
  11. love the denim jacket!
    http://namelessfashionblog.blogspot.it/
    http://www.facebook.com/NamelessFashionBlog

    ReplyDelete
  12. Beautiful pieces :)
    The jacket is very pretty :)

    ReplyDelete
  13. I love your Pull and bear !!

    You look so sweet girls !

    New post - Kisses
    http://www.mademoisellemode.com/

    ReplyDelete
  14. I love the jacket!
    amazing clothes!
    xoxo!

    www.fashionfrisson.com

    ReplyDelete
  15. love what you did to your jacket :))

    ReplyDelete
  16. Kurtka jeansowa jest po prostu prześwietna!

    ReplyDelete
  17. perełki się świetnie komponują :)))

    ReplyDelete
  18. ooh i loveeee the jean jacket! so cute :D

    katslovefashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. cute pieces
    xo
    MOSAMUSE

    www.MOSAMUSE.com

    ReplyDelete
  20. 2 bluzka bardzo mi się podoba ;)

    ReplyDelete
  21. też chcę taką bluzeczkę ;)

    ReplyDelete

Post a comment