Tuesday, January 14, 2014

ANGRY BIRD!


F&F Coat l New Yorker Shirt l Iloko Necklace l Allegro Leggings l No Name Boots


 Dzisiaj post na szybko. Na sobie nie mam nic szczególnego, legginsy, dłuższą szarą bluzkę i fajny naszyjnik, który dostałam pod choinkę. Mamy już połowę stycznia, a śniegu dalej nie ma... Ja nie narzekam, śnieg mi do szczęścia nie jest potrzebny, a najchętniej to chciałabym już wiosnę. Mam wiele planów do zrealizowania, a słoneczna pogoda i więcej wolnego jest w tym przypadku najbardziej potrzebne ;)

photos by: Ewelina

18 comments:

  1. Cudowny look:)
    W wolnej chwili zapraszam również do siebie:))
    vanilla-madness.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. ja przeciwnie, bardzo bym chciała śnieg heh:)

    ReplyDelete
  3. Hehe it's so fun for me to see people loving the Angry Birds since the creators are from Finland ;)
    And really cute look too! I actually have similar leggings, love them :)

    x Satu
    Indie by heart

    ReplyDelete
  4. widoczki prawie jak u mnie!:) ślicznie wyglądasz!:)

    ReplyDelete
  5. wspaniale!!
    cudowne legginsy

    pozdrawiam z Gdyni,
    Ola z Fashiondoll.pl

    ReplyDelete
  6. Fabulous look!
    Love those leggings!

    xoxox,
    CC

    ReplyDelete
  7. Hey, love your post and love your blog...following you! (:
    Follow me back if you find my blog interesting!

    Check out my new post The Amazing Lace, and leave your comments, if any!
    much love. x
    http://memypendown.blogspot.in/

    Check out my Facebook page too.
    http://www.facebook.com/MeMyPenDown

    ReplyDelete
  8. Such a lovely look, and the landscape are amazing !

    Would you like to follow each other ? Let me know ♥

    ReplyDelete
  9. Hi dear!! Thank you so much for your coment :)
    I adore your style, is so trendy!!
    Come and see my new post "Get lucky" at
    http://peaceinmyshoes.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  10. I love your shirt !
    http://www.melolimparfaite.com

    ReplyDelete

Post a comment