Monday, January 27, 2014

"I WANT A TICKET TO PARADISE NOW!"


Stradivarius Coat l Butik Gloves l Allegro Beanie l Reserved Jumper l Bershka Leggings l No Name Boots


Hej wszystkim! Coś w tym miesiącu szaleję z postami, mam nadzieję, że tak będzie już zawsze. Myślę też o wprowadzeniu postów z mojego codziennego życia, nie chcę pisać tylko i wyłącznie o ciuchach. To już powoli staje się nudne...;)
W końcu do nas zawitała zima i śnieg. Jest mroźno, ale daje się jakoś wytrzymać. Myślami jestem daleko, czekam na wiosnę i wiem, że jak się zacznie będzie cudownie. Na sobie mam granatową bluzę z fajnym nadrukiem, dostałam ją pod choinkę i dopiero teraz mam okazję się w niej Wam pokazać. Do tego czerwona czapka (na zdjęciu wyszedł nieco inny odcień...), płaszczyk i rękawiczki. Trzymajcie się ciepło!

photos by: Ewelina

20 comments:

  1. Podobne ubrania z fajnymi napisami znajdziesz tez w sklepie Loveitshop :)

    ReplyDelete
  2. Hi dear!! Thank you for your amazing coment :)
    Your look is absolutly perfect and so trendy!!
    Come to see mine, and my new post "Truth teller"
    http://peaceinmyshoes.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  3. czapka i napis na bluzie ładnie ożywiają całość :)

    ReplyDelete
  4. Świetnie wyglądasz, ciekawy zestaw

    ReplyDelete
  5. You look adorable. And I know, I'd love to get a ticket to paradise now too :D

    Satu
    Indie by heart

    ReplyDelete
  6. wow lady you seriously have some stunning hair!

    rae at lovefromberlin

    ReplyDelete
  7. Cute look!
    Your hair looks so long and beautiful, darling!

    xoxox,
    CC

    ReplyDelete
  8. Adorable sweater ! Love your parka too.
    You are very cute. Have a lovely week :)

    ReplyDelete
  9. Świetny Blog + Wspaniale Piszesz <3

    zapraszam do mnie :
    dayskosteckiej.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Love that sweater!!

    xx

    http://www.madridforniagirl.com/

    ReplyDelete
  11. Nice picture! Want your hair!
    xx

    http://thefrancisdiary.blogspot.com

    ReplyDelete

Post a comment