Friday, January 24, 2014

HOME INSPIRATIONS - IKEA

Dzisiejszy post nieco inny. Na chwilę obecną nie posiadam nowych zdjęć, więc postanowiłam napisać coś od siebie. Na wiosnę z chłopakiem planujemy przemalowanie mieszkania, a ostatnio mam więcej czasu i non stop siedzę na stronie internetowej Ikei poszukując inspiracji. Już mniej więcej wiemy, w jakich kolorach chcemy mieć kuchnię, a w jakich pokój. Pozostaje nam tylko poszukiwanie jakichś ciekawych dodatków, które urozmaicą cztery ściany. No i tak na zakończenie mam do Was pytanie. Wiecie gdzie można znaleźć jakieś ciekawe poduszki w pastelowych kolorach? Za każdą pomoc czy linka do strony internetowej będę wdzięczna!
P.S. Powyższe zdjęcia pochodzą ze strony Ikea.pl, większość przedmiotów tej Szwedzkiej marki idealnie trafia w mój gust!

photos from: Ikea.pl

21 comments:

  1. poluje na te jasnoróżowe kubki, idealny do kawy :)

    ReplyDelete
  2. Remont także przede mną... Ale chyba pójdę w kierunku zieleni. Myślę, że mąż in spe mógłby się zgubić w różu. Pozdrowienia!

    ReplyDelete
  3. posiadam: 1, 3, 4, 9, 10, 11, 13 taki skutek mieszkania w pobliżu ikeii :D

    a poduszki/poszewki pewnie znajdziesz w h&m home :)

    ReplyDelete
  4. Ładne rzeczy, wiem, że wiele osób nie lubi Ikei, bo niby taka oklepana, a ja lubię ;)

    ReplyDelete
  5. Love the baskets!
    Happy weekend, darling :)

    xoxox,
    CC

    ReplyDelete
  6. marzę o tym futrzanym dywaniku <3

    ReplyDelete
  7. Beautiful selection, I love Ikea.
    Have a lovely weekend :)

    ReplyDelete
  8. home and you :) ile Twoj chlopak ma lat? :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zobaczę czy coś fajnego mają, dzięki za pomysł :-) a mój chłopak jest starszy ode mnie o... tajemnica :P

      Delete
  9. Najpierw ogarnę los burdelos w mieszkaniu... ale potem, rzucę się na to, co pokazałaś. IDEALNE, kurczę:) Uwielbiam, absolutnie, uwielbiam! Całkowicie moje tematy:) A najfajniejsze jest to, że same takie gadżety potrafią stworzyć cały klimat pokoju :) Masz super gust.

    A poduszki znajdziesz w... Empiku - tylko szoruj, póki jest -50% :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wiem, że w Empiku mają fajne poduszki i planuję dwie zamówić na ich stronie. A 50% obniżka jeszcze bardziej mnie przekonuje :-)

      Delete
  10. I love these picks! I can't wait to have my own place…I will go crazy with decorating ideas :)

    ReplyDelete
  11. really beautiful choices. i was just at ikea the other day and picked up the small white container and already have the floral napkin holder. i find ikea has some really great pieces but it is also important to mix them in with other finds, otherwise one's flat can end up looking too ikea.

    rae at lovefromberlin

    ReplyDelete
  12. uwielbiam rzeczy z ikei ♥ właśnie buszowałam po ich stronie i robiłam listę zakupów : )

    ReplyDelete
  13. lots of these are on my wish list! xx

    ReplyDelete

Post a comment