Tuesday, February 4, 2014

4TH FEBRUARY


Stradivarius Coat l H&M Skirt l No Name Blouse l House Earrings l No Name Boots


Witam wszystkich! Piękną mamy wiosnę w tym lutym. Dziwne rzeczy się dzieją z pogodą, ale nie powiem, że mi to przeszkadza. Jedynie czego się boję to powrotu zimy w marcu czy kwietniu. Mam nadzieję, że tak nie będzie.
Dzisiejsze zdjęcia, które publikuję robiliśmy z ukochanym w pochmurną niedzielę. Wybraliśmy się na małe zakupy do Bielska i skorzystaliśmy z zimowych wyprzedaży. To, co kupiłam na pewno pojawi się na blogu. A na sobie miałam ulubioną spódniczkę w niebiesko-czarną szachownicę i delikatną łososiową bluzkę z żabotem. Poczułam nawet wiosnę i zdjęłam z płaszcza futrzaną wstawkę i ciepłą kamizelkę. A teraz czeka mnie męczący tydzień - zapełniony pracą, szkoleniami i dojazdem do różnych miejsc... Niech to się już wszystko ustabilizuje! Pozdrawiam :)

 photos by: K.

11 comments:

  1. jak to nie ma zimy?! a w Warszawie śnieg eh;p

    Twoje włosy są cudowne

    ReplyDelete
  2. Grreat to hear from you, darling!
    Love your skirt!

    xoxox,
    CC

    ReplyDelete
  3. bardzo ładna bluzka!:) niech już się zazieleni :)

    ReplyDelete
  4. Like your outfit mate, especially those boots!

    ReplyDelete
  5. Adorable top beauty and I love your pretty skirt :)

    ReplyDelete
  6. Wow, bardzo pozytywny post !

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili ♥

    ReplyDelete

Post a comment