Friday, February 7, 2014

HOME INSPIRATIONS 2 (JYSK & EMPIK)

Dzisiaj publikuję część drugą z cyklu "home inspirations". Ostatnio częściej chodzę po sklepach w poszukiwaniu dodatków do mieszkania. Chętnie odwiedzam m.in. Empik i Jysk, o których dzisiaj wspomnę. 
W Jysku zakupiliśmy niedawno stół i cztery krzesła, które będą idealne do naszej kuchni. Na razie niestety leżą nieposkładane w pudłach, ale to tylko kwestia czasu. Najpierw zamierzamy zająć się malowaniem ścian, żeby nie robić zbytniego bałaganu. Jysk wydaje się małym sklepem, ale asortyment ma całkiem niezły. Można w nim znaleźć pełno fajnych koców i poduszek (lubię te miękkie, puszyste i w jasnych kolorach). Jest wiele koszy idealnych do przechowywania różnych rzeczy oraz świece, świeczniki i inne dodatki. Poza tym co jakiś czas pojawiają się w Jysku różne promocje, z których warto skorzystać.
Drugim sklepem, o którym dzisiaj napiszę jest Empik. Zawsze lubiłam do niego zaglądać, gdyż poza muzyką, filmami i książkami oferuje dodatki do mieszkania oraz różne gadżety. Zawsze, gdy z siostrą wybierałyśmy się do Empiku ona szła prosto na dział z muzyką, a ja buszowałam pomiędzy półkami z różnymi fajnymi dodatkami. Do Empiku mam również sentyment, ponieważ spędziłam tam dwa miesiące pracując tam. Było to nowe doświadczenie dla mnie, które dużo mnie nauczyło i zawsze będę ten czas miło wspominać. Ale wiadomo, że nie zawsze było kolorowo, a sprzedaż nie zawsze szła dobrze (ale to już inny temat;)).
W Empiku ostatnio znaleźć można wiele fajnych poduszek, wazonów, ramek na zdjęcia. Pojawił się również dział z rzeczami dla kawoszów i gadżetów do wina. Poza tym zawsze można znaleźć tam ozdoby świąteczne (na Boże Narodzenie i na Wielkanoc) oraz różne działy tematyczne (np na Halloween). Ostatnio ze strony internetowej Empiku zamówiliśmy z moim chłopakiem trzy fajne poduszki oraz biały wazon. Skorzystaliśmy tym sposobem z aktualnej promocji i jesteśmy mega zadowoleni z zakupów.
 
photos from: Empik.com, Jysk.pl

19 comments:

  1. Oj, ja też uwielbiam przeglądać dodatki do domu, marzy mi się już urządzanie własnych czterech ścian!
    *chyba wkradł się mały błąd w tytule, zamiast empik wpisałaś ikea ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki za czujność. Nie wiem o czym myślałam pisząc ten tytuł... :-)

      Delete
  2. Great photos <3
    Check out my latest outfit post?

    Your Princess is in Another Castle

    xx Sofie

    ReplyDelete
  3. Przesłodkie rzeczy, chyba muszę wybrać się na 'małe' zakupy ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha dokładnie, "małe" zakupy :-*

      Delete
  4. uwielbiam ich rzeczy, śliczności : ) chciałabym juz te wszystkie małe cudeńka wykorzystać w mojej domowej przestrzeni.

    ReplyDelete
  5. Aaah these are so cute!! Love the origami one :)

    http://steffisanta.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Hey, lovely post!

    Check out my new post Rosegal: Product Review, and leave your comments, if any!
    much love. x
    http://memypendown.blogspot.in/

    Check out my Facebook page too.
    http://www.facebook.com/MeMyPenDown

    ReplyDelete
  7. Perfect decoration. I have a lot of pieces in that style. Candles are adorable and I love the little hearts. Have a lovely weekend :)

    ReplyDelete
  8. wszystkie te dodatki bym przygarnęła. :)

    ReplyDelete
  9. I love the candles, cushions and the plaid from Jysk!

    ReplyDelete
  10. Some really lovely inspiration you have go here! i am a big fan of those soft furry pillows, as well as that really cool geometric-shaped cup!

    rae from lovefromberlin

    ReplyDelete
  11. comfy!
    xo
    MOSAMUSE

    www.MOSAMUSE.com

    ReplyDelete
  12. Lovely selection ^^
    i love decoration

    Kisses
    http://www.mademoisellemode.com/

    ReplyDelete
  13. biorę wszystko z Jysk! nawet nie wiedziałam, że mają tam takie śliczne rzeczy...

    ReplyDelete

Post a comment