Friday, February 21, 2014

HOME INSPIRATIONS 3 (HOME&YOU & H&M HOME)

Czas na kolejną, trzecią już część cyklu "home inspirations". Dzisiaj opiszę sklepy Home&You oraz H&M Home, w których również można znaleźć świetne rzeczy do mieszkania. A więc zaczynamy!
Home&You odwiedziliśmy po raz pierwszy szukając prezentów na gwiazdkę. Sklep zaskoczył mnie wtedy dużą ilością fajnych i niespotykanych gadżetów. Ostatnio odwiedzając ich stronę internetową bardzo spodobały mi się kolekcje walentynkowa i wiosenna. Nie miałam jeszcze przyjemności zakupić sobie jakąś rzecz z tych kolekcji, ale myślę, że to kwestia czasu. Bardzo podobają mi się u nich puszyste poduszki, białe lampiony, serduszkowe talerze czy filiżanki. Pełno jest uroczych gadżetów, które mogą urozmaicić mieszkanie. To jest zdecydowanie coś dla mnie!
Natomiast w H&M Home jeszcze nie byłam. Na razie przeglądałam ich stronę internetową i znalazłam masę inspiracji i mnóstwo rzeczy, które widziałabym u siebie w mieszkaniu. Wiele fajnych poduszek, urocza pościel w motyle, tacki z ciekawym nadrukiem czy ciepłe wełniane koce. Asortyment mnie zainteresował, ciekawa jestem jak z jakością. Mam nadzieję przekonać się o tym podczas wypadu na zakupy w przyszłym miesiącu. 
P.S. Cykl "home inspirations"na pewno będzie się rozwijać, w najbliższym czasie spodziewajcie się kolejnych postów. 

photos from: home-you.com, hm.com

23 comments:

  1. świeczki kwiatki w doniczkach są cudne! Do H&M home wybieram się, wybieram i dotrzeć nie mogę ;)

    ReplyDelete
  2. Wszystkie poduszki wyglądają super. Te babeczki na klipsach wyglądają intrygująco.

    ReplyDelete
  3. pościel z motylkami i lampioniki boskie ♥

    ReplyDelete
  4. widziałam ostatnio u kogoś te spinacze z dniami tygodnia

    jakość rzeczy, które mam z h&m home jest akurat w porządku, ale asortyment w sklepie w wawie ma się nijak do tego co jest na stronie internetowej, zresztą h&m z ciuchami mają tak samo..

    ReplyDelete
  5. Bardzo lubię takie inspiracje :) W drugiej połowie roku przeprowadzam się 'na swoje' i właśnie w Home&You zamierzam urządzić sobie wiele pokoi. Naprawdę świetne dodatki mają! :)

    ________________________________

    www.szminkaczyciastko.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. So lovely things :)

    Kiss
    http://www.mademoisellemode.com/

    ReplyDelete
  7. Jak wchodzę do tych sklepów to czuję się jak w domu, bez kitu, Jak bym mogła to bym wszystko przygarnęła (:

    ReplyDelete
  8. Super post, uwielbiam włazić do takich sklepów :D Pepco ma super asortyment pod tym względem ::)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥

    ReplyDelete
  9. Your selections are always adorable. Cute pieces for home.
    Have a lovely weekend :)

    ReplyDelete
  10. cute selection !
    http://www.melolimparfaite.com

    ReplyDelete
  11. Oh I love the picks! That pillow is such a nice color. I can't wait to decorate my own place later. xx

    ReplyDelete
  12. I love the pillows ! I've been on a home decor phase, so I love this!

    Emma
    www.emmacristy.com

    ReplyDelete
  13. They got some beautiful stuff! Yesterday I heard there is coming a H&M home store in my neighborhood :)

    ReplyDelete
  14. Pościel w motylki jest przesłodka :)

    ReplyDelete
  15. These are so cute!! Love the pillows :)

    http://steffisanta.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Stuk voor stuk leuke spulletjes!:)

    xx Laura

    ReplyDelete
  17. super sweet stuff!! :)
    I love those cute flowers!!
    xoxo

    ReplyDelete
  18. I didn't know there were H&m home products!
    ❤️www.namelessfashionblog.com

    ReplyDelete
  19. aaa...poduszka z papugą ! :) świetne rzeczy ;)

    ReplyDelete

Post a comment