Thursday, February 13, 2014

VALENTINE'S DAY

Już jutro walentynki. Zapewne wielu z Was zastanawia się jeszcze co podarować swojej drugiej połówce, bądź ulubionej koleżance/koledze. W tym poście chciałabym podzielić się z Wami tym, co przygotowałam i przygotuję swojemu chłopakowi. Może Wam to pomoże, a może i nie. A więc zaczynamy!



Mój chłopak i ja lubimy czekoladę. Pomyślałam więc, że po raz kolejny zamówię coś ze sklepu Chocolissimo.pl. Oferują oryginalną czekoladę w przeróżnych postaciach - pralinki, trufle, czekoladowe figurki czy choco telegramy. Na walentynki przygotowali specjalną ofertę dla niej i dla niego. Na pewno każdy znajdzie tam coś dla Ciebie. 



Pomyśłałam również, że upiekę coś pysznego. Przepadam za muffinkami, a ostatnio coraz częściej jem te na słono. Postanowiłam, że upiekę takie ze szpinakiem i serem feta. Przepis znalazłam w książce "Muffinkowe poczęstunki".  Nic prostszego!




Składniki:
30dag mąki pszennej
40dag rozdrobnionego szpinaku
25dag sera feta
1 szklanka jogurtu naturalnego
1/3 szklanki oleju
2 jajka
2 1/2 łyżeczki proszku do pieczenia
1/2 łyżeczki soli

Przygotowanie:
1. Szpinak rozmrozić, dokładnie osączyć. Mąkę wymieszać z proszkiem do pieczenia i solą. Jogurt zmiksować z olejem i jajkami.
2. Do mokrych składników dodać odcedzony szpinak i suche składniki, wymieszać. Na koniec połączyć z pokrojonym w małą kostkę serem.
3. Wyłożone papilotkami foremki do muffinek napełnić ciastem do 3/4 wysokości. Piec ok. 25 min w piekarniku nagrzanym do temp. 180 stopni. Babeczki lekko wystudzić.
Smacznego!


Poza tym dodałam do prezentu uroczą walentynkową kartkę, w której napisałam coś od serca. A Wy co podarujecie swojej drugiej połówce?
Udanych walentynek! 

photos by: Chocolissimo.pl & me

14 comments:

  1. Dla mojego mężczyzny rację bytu ma tylko murzynek z masą czekolady :)

    ReplyDelete
  2. czekoladki to zawsze dobry pomysł ;)

    ReplyDelete
  3. Mój zatem najbardziej w świecie pragnie pyszną kolację ..:)

    ReplyDelete
  4. that looks yummy
    http://www.melolimparfaite.com

    ReplyDelete
  5. lovely post! happy valentines day! ;)

    katslovefashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Happy Valentine's Day!!

    http://steffisanta.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Muffinki na słono? Brzmi fajnie ;). Ukradnę z chęcią ten przepis:)

    ReplyDelete
  8. Bardzo fajne pomysły, jednak najwazniejsza jest sama obecność :0
    Pozdrawiam,
    www.largeluggage.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Adorable day ^^

    Kisses
    http://www.mademoisellemode.com/

    ReplyDelete

Post a comment