Wednesday, February 26, 2014

YANKEE CANDLE

Dzisiaj post o czymś, co cieszy się obecnie ogromnym zainteresowaniem i jest mega pożądane. Co to takiego? Woski Yankee Candle! Ja również dołączyłąm do grupy zwolenników tych wosków i dzisiaj zamierzam co nieco o nich napisać i ocenić zapachy, które niedawno zamówiłam.
Razem z moim chłopakiem uwielbiamy spędzać wieczory w domu, wspólnie odpoczywać, oglądać filmy i... cieszyć się zapachami. Do tej pory odpalaliśmy kadzidła lub grzaliśmy olejki zapachowe w kominku. Gdy dowiedziałam się, że jest coś takiego jak woski zapachowe i aż tyle osób oszalało na ich punkcie, postanowiłam kilka zamówić i przetestować, czy na pewno warto w nie zainwestować. Teraz mogę z pewnością stwierdzić, że warto! Póki co zamówiłam tylko pięć wosków i jeden sampler, a już mam ochotę składać kolejne zamówienie. Wosków jest tak dużo, że aż trudno się zdecydować, a kosztują tylko 6zł! Niewielkim kosztem można stworzyć w mieszkaniu świat pełen zapachów.
Woski Yankee Candle można zamówić na stronie internetowej Goodies.pl.
Black Cherry Byłam mega ciekawa zapachu tego wosku. Odpaliłam kominek, pokruszyłam trochę wosku i poszłam wziąć prysznic. Po powrocie do pokoju powitał mnie niesamowicie intensywny zapach soczystych i dojrzałych wiśni. Mój chłopak również był mile zaskoczony. Jednak po kilku godzinach jak dla mnie ten zapach był zbyt nachalny i duszący.
7/10
Vanilla Cupcake Kupując ten wosk nie spodziewałam się, że aż tak mnie zaskoczy. Gdy zapach rozlał się po całym mieszkaniu poczułam coś słodkiego i waniliowego, rzeczywiście przypominającego babeczkę czy jakiś domowy wypiek. Był to zapach delikatny i bardzo żałuję, że nie utrzymywał się dłużej - to jedyny minus tego wosku.
9/10
Fluffy Towels Jak mogą pachnieć puszyste ręczniki? I czy rzeczywiście ten wosk tak właśnie pachnie? Z kominka po odpaleniu unosi się przyjemny, świeży zapach, tak jakby ktoś zrobił pranie i powiesił je w ogródku. Poważnie! Poza tym czuć delikatny i nie przytłaczający zapach proszku do prania. Byłam zaskoczona tym, ze tak długo się utrzymywał i było go nawet czuć następnego dnia rano.
6/10
Soft Blanket Co tu dużo pisać, zapach został przeze mnie i mojego chłopaka dobrze przyjęty, lecz nie zaliczę go do grona tych, które wzbudziły u mnie okrzyk: "wow!". Po tylu pochlebnych recenzjach tego wosku spodziewałam się czegoś hmm... innego. Wąchając go czuję dużo pudru, perfum, jest to delikatny, lecz intensywny zapach. Fajny, ale bez rewelacji.
7/10
Black Coconut Przed zakupem wosków dużo czytałam o różnych zapachach, a właśnie Black Coconut (kokos, egzotyczne kwiaty, drzewo cedrowe) był najczęściej polecany. Postanowiłam go zamówić i przekonać się, czy rzeczywiście jest interesujący i warty zachodu. Zapach jest intensywny, ale nie przytłacza. Jest ciekawy i aż chce się go wąchać. Również polecam.
8/10
Chocolate Donut Co poczułam po powąchaniu tej świeczki? Niesamowity zapach czekoladowych pączków, który wywarł na mnie ogromne wrażenie. Trzeba przyznać, że uwielbiam słodkie czekoladowe zapachy. Po zapaleniu tego samplera mój entuzjazm nieco przygasł, niestety nic nie było czuć! Postanowiliśmy wkruszyć wosk z tej świeczki do kominka i tym sposobem w końcu zapach pączków rozlał się po całym pokoju.
8/10

photos by: me

26 comments:

  1. Są wspaniałe!! o tak miałam szansę wypróbowania!
    Pozdrawiam z Gdyni:*
    Ola z Fashiondoll.pl

    ReplyDelete
  2. Uwielbiam te świeczki, cudnie pachną aż szkoda ich palić bo większość świeczek nawet nie pachnie jak się je zapali(: Ja bym je trzymała w pokoju dla zapachu (: Gdzie je zamawiałaś ?(:

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja je zamawiałam na chocobath.pl :)

      Delete
  3. Muszę w końcu spróbować tych wosków :)

    ReplyDelete
  4. muszę je w końcu wypróbować! :)
    obserwuję, miło gdybyś się odwdzięczyła ;*

    ReplyDelete
  5. swietne woski i to pudeleczko, tez je mam :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    ReplyDelete
  6. dziękuję:)
    teraz nigdy Ci się te woski nie skończą:D

    ReplyDelete
  7. lovely candles
    http://loving-evelyn.blogspot.ro/

    ReplyDelete
  8. I love candles and yankees have a great selection. My favorite are red fruit or vanilla.
    Have a lovely day.
    Dusana :-)

    www.letnedni.com

    ReplyDelete
  9. lovely candles !
    http://www.melolimparfaite.com

    ReplyDelete
  10. Ooh, that black coconut one sounds amazing !
    And love your candle box container!

    Emma
    www.emmacristy.com

    ReplyDelete
  11. hmmm.... love them scented candles!
    http://sepatuholig.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Zapach mają niesamowity!:D
    Pozdrawiam :):):

    ReplyDelete
  13. I really love candles :)

    Kisses
    http://www.mademoisellemode.com/

    ReplyDelete
  14. a ja nie przepadam za świeczkami :)

    ReplyDelete
  15. Love love love your collection dear! I absolutely love Yankee Candle and when I get my own place I am going to buy them all! (haha). But they are very lovely scents and there is a scent for everyone out there. x

    ReplyDelete
  16. I would love to smell Soft Blanket and Fluffy Towels!

    ReplyDelete
  17. Nie mogę się doczekać aż zakupię :)

    ReplyDelete
  18. Great post !
    I love Yankee Candles :)

    ReplyDelete

Post a comment