Friday, March 21, 2014

INSTAGRAM PHOTOS III

Pyszna owsianka z owocami, masłem orzechowym i otrębami granulowanymi/Pierwszy dzień malowania pokoju, działamy!/Pora na kawę w ulubionym Coffee Heaven/Plakator z fotomatonu, rewelacyjny pomysł na prezent/Lazy day/Przepiękne tulipany z okazji dnia kobiet/Andrzej coraz większy ;)
Zakupowe dylematy, kupić nie kupić?/Spóźniony tłusty czwartek w... piątek/Zapach Domu - rewelacyjne i klimatyczne miejsce/Podczas zakupów/Frytki i lody w McDonald's/Truskawy!/Robimy sok z grejfrutów/Najlepsza czekolada Milki ever!

Jeśli chcecie mnie podglądać na Instagramie, zapraszam TUTAJ!

photos by: me & K.

25 comments:

  1. beautiful photo my dear
    nice week ;)

    ReplyDelete
  2. jak ja lubię takie mixy!:) nie ma to jak dobra kawa :)

    ReplyDelete
  3. So pretty pics. ;-)
    Lovely greets Nessa

    ReplyDelete
  4. Great photos!
    Those Oreo chocolates look so interesting :)
    www.voguevillain.com

    ReplyDelete
  5. Lovely photos. Your cat is adorable :)

    ReplyDelete
  6. aż mnie wzięła ochota na taką owsiankę <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja teraz mam taki szał na owsiankę, że najchętniej jadłabym ją na każde śniadanie <3

      Delete
  7. Lovely pictures - I adore Instagram!

    ReplyDelete
  8. Great pictures! Hmmm Mac Donalds and Strawberries, 2 totally different foods haha.

    ReplyDelete
  9. oreo <3

    U mnie nowa notka,zajrzysz i skomentujesz? Zapraszam!
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Świetny mix zdjęć! Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  11. Lovely instamoment ^^

    Kisses
    http://www.mademoisellemode.com/

    ReplyDelete
  12. Lovely instamoment

    Kisses
    http://www.mademoisellemode.com/

    ReplyDelete
  13. Super jolies ces photos !!
    Bisous
    http://lironsdelle.com

    ReplyDelete
  14. I love all the pictures together in the frame! Oh and Milka Orea is the best, delicious!

    ReplyDelete
  15. haha those cat trousers are awesome! And the fruit pics look sooo yummy

    Emma
    www.emmacristy.com



























































    ReplyDelete

Post a comment