Monday, March 24, 2014

MY NEW YANKEE CANDLE

Tak jak ostatnio obiecałam, dzisiaj post o naszych nowościach Yankee Candle! Podczas zakupów w sklepie Zapach Domu w Krakowie nasza kolekcja wosków zwiększyła się o 7 sztuk, a dzisiaj opiszę 6 z nich. Zauważyłam, że bardziej ciągnie mnie do słodkich, cukierkowych zapachów, a do tych kwiatowych muszę się przekonywać. Poza tym nabrałam ochoty na kolejne zakupy wosków i już nie mogę się doczekać kolejnego miesiąca, żeby coś zamówić! Woski Yankee Candle można nabyć w sklepie Goodies.pl!
Loves Me, Loves Me Not Od pierwszego powąchania zrobił na mnie ogromne wrażenie. Tak jak pokazuje zdjęcie wosk pachnie... stokrotkami! Gdy go zapaliliśmy po całym pokoju rozniósł się cudny, wiosenny zapach. Poczułam się tak, jakbym była na łące pełnej kwiatów wiosenną porą. Niestety ten zapach posiada jeden minus, o którym już piszę... Budząc się następnego dnia rano poczułam nieprzyjemny zapach, tak jakby nieświeżych kwiatów, zrobiło mi się niedobrze (!!!) i zaczęłam wietrzyć pokój. Coś czuję, że nieprędko znowu go zapalę, a szkoda, bo od początku mi się podobał.
6/10
Bahama Breeze Będąc w sklepie Zapach Domu w oczy rzucił mi się ten wosk. Już na samym początku (przy pierwszym wąchaniu) skojarzył mi się z latem, wakacjami i spędzaniem czasu na słońcu. Poza tym zauroczył mnie również jego kolor, zdecydowanie nie mogłam przejść obok niego obojetnie. Podczas palenia cały czas czułam coś słodkiego i owocowego, rewelacja!
9/10
Under The Palms Nie wiem dlaczego, ale po raz pierwszy, gdy go zapaliliśmy nie czułam w ogóle zapachu. Może dlatego, że byłam zmęczona, a może za mało tego wosku wkruszyliśmy. Postanowiłam dać mu kolejną szansę. Kilka dni później powtórzyliśmy palenie i tym razem już coś czułam. Był to delikatny, świeży i trawiasty zapach, który niestety nie zrobił na mnie wrażenia. Ale i tak nie jest najgorszy, zależy co kto lubi. Ja jednak jestem zwolenniczką słodkich zapachów.
6/10
Strawberry Buttercream Byłam baaardzo ciekawa zapachu tego wosku, ale zostawiłam go na sam koniec. Czułam, że się nie zawiodę i że zapach na pewno mi się spodoba. Nie myliłam się - zapach był słodki, czułam truskawkę oraz coś śmietankowego. Był momentami delikatny, a momentami intensywny. Zapaliliśmy go godzinkę przed snem i stworzyliśmy fajny klimat. Uwielbiam! 
10/10
Fresh Cut Roses Na ten wosk uwagę zwrócił mój chłopak i to właśnie dzięki niemu ten zapach wylądował w naszej kolekcji. Muszę przyznać, że był to świetny wybór! Podczas palenia czuć cudowne świeże róże, a poza tym zapach jest intensywny i nieprzytłaczający. A najlepsze jest to, że zapach utrzymywał się do następnego dnia rano i wcale nie stracił na jakości.
8/10
Vanilla Lime Kolejny z moich ulubieńców! Przyznam, że uwielbiam słodkie cukierkowe czy waniliowe zapachy, a ten z pewnością mogę do nich zaliczyć. Podczas palenia czuję dokładnie taki napój (który widać na etykiecie) z wanilią i limonką. Ten wosk na pewno będę kupować na bieżąco! Z plusów tego zapachu - na pewno intensywność, a minusów nie znalazłam żadnych!
10/10 

photos by: me

28 comments:

  1. właśnie przeczytałam Twoją odpowiedź na mój komentarz w którymś wpisie, że zawieszka samochodowa pachnie delikatnie, napisz proszę po dłuższym testowaniu przez jaki czas ten wiszący słoik wydziela zapach, na spinkach nie potrafię określić bo wpinam je tylko gdy gdzieś jedziemy czego nie robimy codziennie

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wiesz co, ta zawieszka pachnie bardzo słabo. Czuć ją przeważnie, gdy włączam nawiew lub gdy zbliżam nos do zawieszki :) trochę szkoda, że zapach nie jest intensywniejszy, a może jest tak dlatego, bo ta waniliowa babeczka sama w sobie jest delikatnym zapachem.

      Delete
  2. wspaniała wiosna!
    <3
    pozdrawiam:*
    Ola

    ReplyDelete
  3. Under The Palms też posiadam, ale jakoś nie potrafię zabrać się za jego rozpalenie ;d

    ReplyDelete
  4. Muszę się chyba zdecydować na Under the palms. Uwielbiam takie trawiaste zapachy.

    ReplyDelete
  5. Vanilla Yankee Candles are always my favorite ! :)

    ReplyDelete
  6. These candles are all so cute. I love the size of them!

    ReplyDelete
  7. I'd love to try these candles, you convince me!

    ReplyDelete
  8. Ja czekam na swoje yankee candle, cudnie pachną (:

    ReplyDelete
  9. Great post! I love candles and wanna try this!


    I AM ALSO ON: Instagram @kennydaily, Bloglovin and Facebook (i follow back, just let me know your links)


    xoxo;
    What Kenny Hearts a Lifestyle Blog

    ReplyDelete
  10. Ten ostatnio wosk to mój największy ulubieniec :)

    ReplyDelete
  11. Mnie strasznie kusi Vanilla Lime, ale sam fakt, że znowu przeważa nuta wanilii mnie zniechęca. Za to Bahama Breeze jest na mojej liście do kupienia! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ale w tym wosku przeważa limonka moim zdaniem :) więc jak najbardziej powinnaś go przetestować! Według mnie jest mega.

      Delete
  12. I love candle, particularly yankee candle, smell so good !!
    Bisous

    http://lironsdelle.com

    ReplyDelete
  13. muszą cudownie pachnieć !:) wazon na kwiaty tez masz świetny !:)

    ReplyDelete
  14. Beautiful flower dear :D

    WWW.PUTRIVALENTINALIM.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  15. w końcu się chyba muszę skusić na te woski

    ReplyDelete
    Replies
    1. Koniecznie! Ja zakochałam się w nich po uszy :P

      Delete
  16. Nigdy tego nie używałam. W sumie zastanawiam się czy woski mają bardzo intensywne zapachy? Pytam, bo, np. po tych różnych kadzidełkach, to zaraz boli mnie głowa. Jeśli te woski miałyby delikatny zapach, to w sumie chyba bym wypróbowała :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kadzidełka i woski to jest zupełnie coś innego i nie ma co porównywać. Przy kadzidełkach czuć przede wszystkim dym, a później zapach. A przy woskach czuć zapach (w zależności od rodzaju mniej lub bardziej intensywny). Wiesz co, mnie przy woskach głowa nie boli, ale to może zależy od osoby. Na pierwszy raz polecam Ci delikatne zapachy, takie jak: Vanilla Cupcake czy Strawberry Buttercream :)

      Delete
  17. I love candles ^^
    So relaxing ^^

    Kisses
    http://www.mademoisellemode.com/

    ReplyDelete
  18. Być może kiedyś się skuszę na któryś z zapachów :)

    ReplyDelete

Post a comment