Tuesday, April 1, 2014

EASTER WITH HOME&YOU / HOME INSPIRATIONS - DUKA

Z racji tego, że zbliża się Wielkanoc postanowiłam zrobić posta dotyczącego inspiracji. Bardzo lubię otaczać się ładnymi przedmiotami, dlatego byłam ciekawa co na okazję świąt przygotowało niezastąpione Home&You. Mogę stwierdzić, że nie zawiodło, a nawet zaskoczyło! W kolekcji wiosenno-wielkanocnej rządzą kolory: żywe, pastelowe oraz biel. Jest słodko, pomysłowo i z... jajem ;) Strasznie podobają mi się białe miski udające pęknięte jajko czy przyprawniki w kształcie jajek. Dużą rolę w tej kolekcji odgrywają również zwierzęta: mleczniki krowy, zajączek jadący na rowerze z doniczką, czy świeczka w kształcie zająca. Aż takiej kolorowej i różnorodnej kolekcji wielkanocnej nie spotkałam w żadnym innym sklepie. Brawa za pomysłowość!
Poza tym w tym poście przedstawić również chciałam sklep Duka. W ich sklepie internetowym (czy stacjonarnym) znaleźć można przede wszystkim artykuły kuchenne. Zainteresował mnie ich asortyment i chętnie kilka rzeczy widziałabym u siebie w kuchni. Bardzo podoba mi się to, że rzeczy utrzymane są w pastelowych kolorach, takie gadżety świetnie pasowałyby do białej kuchni. Przesłodkie są stempelki do ciastek z fajnymi napisami ("Made with love", "I love biscuits") czy silikonowe przyrządy do robienia ciast. Ale i tak moimi faworytami są pastelowe falowane foremki i chyba zdecyduję się w końcu na ich zakup. Wyobrażam sobie przepyszną owocową tartę w takiej dużej pastelowej formie, do tego kawkę i ukochanego u boku ;)
P.S. Jeśli chodzi o postępy w naszym malowaniu i urządzaniu mieszkania - pokój jest prawie gotowy (za wyjątkiem łóżka), za niedługo bierzemy się za malowanie kuchni. Czeka nas kolejny ciężki tydzień, ale efekty będą imponujące (przynajmniej w to wierzę ;)). 

24 comments:

  1. świetne świąteczne inspiracje! :)

    ReplyDelete
  2. Same super słodkie wspaniałości!

    ReplyDelete
  3. I love the silver bunny! So cute!

    ReplyDelete
  4. śliczne takie pudrowe kolorki :)

    ReplyDelete
  5. So cute !

    Kisses
    http://www.mademoisellemode.com/

    ReplyDelete
  6. It's so cute If I had that, I would be cooking all day long, just to use them :)

    ReplyDelete
  7. ja takie cudowności znajduję w pepco :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja też lubię Pepco, ale powoli nudzi mnie ich asortyment, jest za mało różnorodny... Dlatego szukam świeżości w innych sklepach :)

      Delete
  8. ja takie cudowności znajduję w pepco :)

    ReplyDelete
  9. Najpierw się ucieszyłam, że Home&You ma stempelki do ciastek, potem okazało się, że to jednak Duka - a mam daleko. A potem odkryłam, że Duka ma sklep internetowy :) Dzięki!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Proszę bardzo! Cieszę się, że mój post się na coś przydał :)

      Delete
  10. Czesem sobie zahaczam o ten sklep przechodząc przez galerie - uwielbiam piękne sprzęty domowe!

    ReplyDelete
  11. Śliczności, nie mogę oderwać wzroku :)

    ReplyDelete
  12. J'aime trop cette sélection !! que de jolies choses !
    Bisous bisous

    http://lironsdelle.com

    ReplyDelete
  13. Oooooooh, your selection is so cute ! I want all these pieces !

    ReplyDelete
  14. It's fun to deco the house with these little things <3

    ReplyDelete

Post a comment