Wednesday, April 30, 2014

TIME FOR YANKEE CANDLE

Czas na nowości Yankee Candle! Przyznam, że w tym miesiącu zaszalałam z kupowaniem wosków. Do tego stopnia, że nie wszystkie woski udało mi się zapalić. Niektóre też niestety okazały się niewypałami (nie wiem czy wywietrzały, czy po prostu zapach mi nie siadł). Postanowiłam, że teraz będę ostrożniej dobierać zapachy, poza tym nie chcę aż tak szaleć z zakupami. Posiadam pudełeczko całe wypełnione takimi woskami i nie mam kiedy tego palić! Brak czasu oraz zmęczenie sprawia, że nie mam czasem ochoty bawić się w jakieś palenie. Czasem po prostu potrzebuję odpocząć w pokoju o neutralnym zapachu. 
Na powyższych zdjęciach widzicie kilka moich zapachowych nowości. Póki co udało mi się przetestować jedynie wosk o zapachu tulipanów - mega! Reszty jestem bardzo ciekawa, mam nadzieję, że mnie nie zawiodą ;) Poza tym jakiś czas temu udało mi się wylicytować małą świeczkę o zapachu Peppermint Bark. Świetnie pachnie i fajnie zdobi nasz pokój.
 Zapraszam na Goodies.pl, gdzie można znaleźć moje ulubione woski Yankee Candle, m.in. Sicilian Lemon czy Merry Berry oraz najnowsze zapachy z letniej kolekcji!
Tulips Uwielbiam świeże tulipany. Lubię na nie patrzeć, podziwiać, wąchać. Mogę stwierdzić, że to są moje ulubione kwiaty. Dlatego tak bardzo byłam ciekawa tego wosku. Na szczęście mnie nie zawiódł! Zapach jest intensywny, kwiatowy, wiosenny. Niestety nie jest on dostępny w Polsce i udało mi się go zakupić na allegro w okazyjnej cenie. Polecam wszystkim wyszukiwanie takich perełek!
9/10
Sicilan Lemon Bardzo lubię owocowe zapachy. Ten mocno mnie zaskoczył! Sycylijskie cytryny według Yankee Candle pachną świeżo, soczyście, poza tym wyczuwam też nutkę kwaskowatości. Idealny zapach na wiosnę, lato. Ja i moja mama go uwielbiamy! A przyznam, że moją mamę ciężko do jakiegokolwiek wosku namówić - ten spisał się w 100%.
8/10
Carrot Cake Już od dawna przyglądałam się temu woskowi na eBayu. Oj bardzo byłam jego ciekawa! Już nawet planowałam większe zakupy, ale niestety cena końcowa mnie odstraszyła (kilkadziesiąt złotych za przesyłkę to stanowczo za dużo). Jaka była moja radość, gdy znalazłam ten wosk o zapachu marchewkowego ciasta na allegro! Nie zastanawiając się nacisnęłam "kup teraz". Zapaliliśmy go i po pokoju rozniósł się słodki, marchewkowy zapach. Wyobraziłam sobie pyszne, domowe, marchewkowe ciasto... Mmm tak właśnie pachnie ten wosk!
8/10

photos by: me

32 comments:

  1. Ciekawią mnie te zapachy, szczególnie Tulips i Carrot Cake ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Przywiozę do domu próbkę :) kiedy tworzysz własną kolekcję wosków? :P

      Delete
    2. Nie wiem czy się doczekasz :P

      Delete
  2. I love your candles !!

    Kisses
    http://www.mademoisellemode.com/

    ReplyDelete
  3. Thoses candles are so cute !

    Bisous !
    Sofia
    http://nuagedemoutons.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. So many wonderful flavors - these are beautiful!

    xx

    ReplyDelete
  5. such a great post dear! I enjoyed it. Have a great day. :)



    I AM ALSO ON: Instagram @kennydaily, Bloglovin and Facebook (i follow back, just let me know your links)


    xoxo;
    What Kenny Hearts a Fashion and Decor Blog

    ReplyDelete
  6. gorgeous! I like this post.





    xoxo;
    Glitter DailyBeauty Blog


    Like GD on Facebook
    Follow GD on Bloglovin
    Follow GD on Instagram

    ReplyDelete
  7. gorgeous! I like this post.





    xoxo;
    Glitter DailyBeauty Blog


    Like GD on Facebook
    Follow GD on Bloglovin
    Follow GD on Instagram

    ReplyDelete
  8. My sister has some of those candles, they're really lovely!

    ReplyDelete
  9. I recently buy these candles ! and I love them too!

    ReplyDelete
  10. Love this candles sooo much. *__*
    Lovely greets Nessa

    ReplyDelete
  11. Yankee candles are the best!! I really want to smell that carrot cake scent!!
    yhttp://www.mybrokeneggshells.com

    ReplyDelete
  12. narobiłaś mi smaka na Budapeszt :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ach Budapeszt!
      Byłaś, widziałaś? :)

      Delete
  13. they look like a great candle with lovely scent!

    ReplyDelete
  14. Uwielbiam woski <3 cudnie pachną <3 ja właśnie sobie zapaliłam <3

    ReplyDelete
  15. Ile mnie więcej taka świeczka się pali (ta w słoiku)? Pytam z czystej ciekawości, bo wydawać 40-100 zł na świeczkę to mi się w głowie nie mieści :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja zapłaciłam za swoją świeczkę 30zł i póki co jej nie paliłam. Po prostu mi szkoda :)
      A czytałam na różnych blogach, że ona może się palić nawet 45h. Wg to strasznie dużo, bo świeczka jest na prawdę malutka :)

      Delete
  16. wszędzie je widzę, chyba są dobre :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Są naprawdę dobre ;) warto samemu się przekonać!

      Delete
  17. Have a nice weekend ^^

    Kisses
    http://www.mademoisellemode.com/

    ReplyDelete
  18. chętnie się na nie skuszę <3 super zdjęcia!

    ReplyDelete
  19. oh I really want to try yankee candles, they seem to smell so lovely!

    ReplyDelete
  20. Have a nice week end ! :)

    Bisous !
    Sofia
    http://nuagedemoutons.blogspot.fr/

    ReplyDelete
  21. Sama chciałabym je wypróbować :D

    ReplyDelete
  22. A ja bym teraz zapaliła tulips..uwielbiam ich zapach:-)

    Pozdrawiam ciepło,
    Mayoume

    ReplyDelete

Post a comment