Tuesday, April 8, 2014

YANKEE CANDLE WEDDING DAY & NEW TARTS

Kolejny raz napiszę o woskach Yankee Candle. Bardzo je lubię i chcę wprowadzić na blogu cykl z takimi właśnie postami. Będę pokazywać moje nowości i oceniać poznane już zapachy. Mam nadzieję, że tym sposobem pomogę Wam w dokonaniu wyboru jaki wosk wybrać, a jakich unikać. Mam również nadzieję, że takimi postami Was nie zanudzę ;)
W dzisiejszym poście chciałabym podzielić się z Wami moimi nowościami, które udało mi się upolować na allegro. Uparłam się na woski, które nie są dostępne w Polsce i w końcu znalazłam sprzedawcę, który takie woski sprzedaje. Póki co nie przetestowałam ich do końca, dlatego ich ocenę zostawię na poźniej. Woski prezentują się świetnie, zobaczymy jak z ich jakością. 
Wedding Day Śliczny biały wosk z kwiatami na etykiecie i samą swoją nazwą baaardzo mnie zaciekawił. Byłam ciekawa jak według Yankee Candle pachnie... dzień ślubu. Naczytałam się różnych opinii na blogach, że to śmierdziuch, że już nigdy nie zapalą i że nikt nie chce, żeby ich własny dzień ślubu tak właśnie pachniał. Hmm cóż mogę powiedzieć... Ten wosk faktycznie jest śmierdziuchem, ale mi przypadł do gustu. Zauważyłam, że lubię takie dziwne i ciekawe zapachy, które niczego konkretnego nie przypominają, a ten wosk właśnie taki jest. Mojemu chłopakowi również się ten wosk spodobał i chętnie go palimy.
7/10
Właśnie ten wosk i wiele wiele innych zamówić można na Goodies.pl
photos by: me

23 comments:

  1. I love candles :)

    Kisses
    http://www.mademoisellemode.com/

    ReplyDelete
  2. I really love candles.
    Martha Zuniga
    www.dreamsandcoffeemoda.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. muszę je sobie w końcu kupić :)

    ReplyDelete
  4. Mm I know these candles, they smell delicious!

    ReplyDelete
  5. Szkoda, że nie przyrównałaś do czegoś tego zapachu, bo nadal nie wiem, czego się spodziewać.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie wiem do czego ten zapach porównać... Czytałam, że zawiera kwiatowe i owocowe nuty zapachowe, ale szczerze mówiąc nic takiego nie czuję.
      Najlepiej samej się przekonać jaki ten zapach rzeczywiście jest :)

      Delete
  6. Oh god, I want this candle !!

    Bisous !
    Sofia
    http://nuagedemoutons.blogspot.fr/

    ReplyDelete
  7. czy mogłabyś podać link do tego sprzedawcy? nigdy nie widziałam takich zapachów :O

    ReplyDelete
  8. Nie miałam ich, ale słyszałam wiele pozytywnych opinii ;)

    ReplyDelete
  9. szkoda, że nie można poczuć zapachu przez internet:)

    ReplyDelete
  10. So nice. I really enjoyed this post! :)



    I AM ALSO ON: Instagram @kennydaily, Bloglovin and Facebook (i follow back, just let me know your links)


    xoxo;
    What Kenny Hearts a Lifestyle Blog

    ReplyDelete
  11. I love them ! I must try these tarts :)

    ReplyDelete
  12. Ja muszę zainwestować w kominek (:

    ReplyDelete
  13. These look like some really good smelling candles!!
    yhttp://www.mybrokeneggshells.com

    ReplyDelete

Post a comment