Friday, May 9, 2014

HOME INSPIRATIONS: KITCHEN ♥

Z braku nowych zdjęć dodaję kolejnego posta z cyklu "home inspirations". Tym razem skupiłam się na akcesoriach, które mogą przydać się w kuchni. Uwielbiam przebywać w kuchni, gotować, pić kawę, robić koktajle, lubię gdy jest w niej czysto (mam małą obsesję na tym punkcie...). Poza tym lubię zapach świeżych ziół, uwielbiam smak bazylii i mięty, gdy się kończą listki czy więdną ciągle dokupuję kolejne. Ostatnio postanowiłam jednak posiać własne i zobaczymy co z tego wyrośnie. Mamy na parapecie małą szklarnię, którą kupiliśmy w Ikei. Prezentuje się ładnie, a poza tym chroni roślinki przed naszym agresywnym kotem, który lubi wszystko psuć. Np. ostatnio zrzucił doniczkę z kaktusem i wszędzie było pełno ziemi! (Jeśli macie pomysł jak uspokoić kota, proszę o pomoc ;)). Poza tym lubię systematycznie uzupełniać miskę pełną owoców. Gdy najdzie nas ochota na koktajl, nie musimy nigdzie jeździć, owoce mamy zawsze przy sobie. Za niedługo postaram się dodać kilka przepisów na nasze ulubione koktajle. Poza tym rano zawsze lubimy pić kawę, jest to nasz mały rytuał. Odkąd kupiliśmy ekspres na kapsułki Dolce Gusto codziennie pijemy przeróżną kawę, a poza tym jest to dla nas duża wygoda, ekspres robi kawę za nas i za to jaką pyszną! Zrobiłam dla Was mix zdjęć z różnymi doniczkami oraz fajnymi gadżetami do kuchni, na pewno u mnie przydałaby się konewka. Znalazłam fajną w Home&You i zamierzam w najbliższym czasie ją kupić! ♥ 
Do następnego!

17 comments:

  1. Cool products!
    Have a nice week end!

    ReplyDelete
  2. ładne inspiracje:)

    endrie-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. bardzo fajne inspiracje :)

    endrie-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Też mam Dolce Gusto, ale pękł mi pojemnik na wodę. Przypomniałaś mi o tym - jutro skoczę do serwisu po nowy.

    ReplyDelete
  5. These products all look so lovely. I love the wooden coasters!

    ReplyDelete
  6. These are all so adorable - I love them all!!

    xx

    ReplyDelete
  7. These are all so cute, but I am OBSESSED with the Disney kitchenware!!! SOOO CUTE!

    www.thejoyoffashionblog.com

    ReplyDelete
  8. WAW I LOVE THIS INSPIRATION.
    XOXO*
    http://a-mylifestyle.blogspot.fr

    ReplyDelete
  9. dzięki!
    świeże zioła to zawsze doskonały pomysł, myślałam kiedyś o tej szklarni, ale mamy małe mieszkanie i uznałam, że nie ma gdzie jej trzymać
    nasz ekspres też był swego czasu mocno eksploatowany:)

    ReplyDelete
  10. Ahh what a lovely item to have!

    ReplyDelete
  11. Pomysłu na uspokojenie kota nie mam;-), ale inspiracje, zwłaszcza doniczkowe:-)

    Pozdrawiam ciepło,
    Mayoume

    ReplyDelete
  12. Your inspirations are so cute <3

    ReplyDelete
  13. Śliczne rzeczy, takie wiosenne :)

    ReplyDelete

Post a comment