Tuesday, May 6, 2014

INSTAGRAM PHOTOS IV

Pyszne lody Oreo i Daim ♥/Budapeszt/Pancakesy i truskawkowe smoothie na obiad/Niegrzeczny Wilczuś/Piękne żonkile zdobiące nasz pokój/Śliczny fioletowy rower w Budapeszcie, uwielbiam!/Owsianka z bananem i kawa na śniadanie/Idealne miejsce do grillowania!
Góra Gellerta, Budapeszt/Obiad, pyszne pomidorki koktajlowe i ser pleśniowy ze szpinakowym makaronem/Robimy koktajl, a Andrzej patrzy na świat/Śliczne kwiatuszki przed domem/Nasz były kwiatuszek/Pancakesy na mleku kokosowym z ricottą/Ulubiony ryż z warzywami i sosem/Budapeszt, Starbucks - Arena Plaza

Jeśli chcecie mnie podglądać na Instagramie, zapraszam TUTAJ!

photos by: me & K.

29 comments:

  1. Ostatnio widziałam taki sam rower w Zakopanem, też fioletowy. Super to może wyglądać np. w przydomowym ogrodzie. A w koszykach z przodu roweru i na bagażniku posadziłabym kwiaty. :)

    ReplyDelete
  2. Fun pics, darling!
    Love your kitty!

    xoxox,
    CC

    ReplyDelete
  3. Lovely and yummy pics ! <3

    Bisous !
    Sofia
    http://nuagedemoutons.blogspot.fr/

    ReplyDelete
  4. Lovely insta moment ^^

    Kisses
    http://www.mademoisellemode.com/

    ReplyDelete
  5. Gorgeous shots! That ice cream looks yum!

    xx

    ReplyDelete
  6. Daim i Oreo!! Najlepsze lody ;)
    http://bgrenda.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. takie pysznosci na zdjeciach, a ja taka glodna :D

    ReplyDelete
  8. Great random pics! I love Instagram <3

    xx

    http://www.madridforniagirl.com/

    ReplyDelete
  9. Świetny mix zdjęciowy!Zjadłabym to, to i to;-)

    Pozdrawiam ciepło,
    Mayoume

    ReplyDelete
  10. Great IG photos - all the food looks lovely, especially the stack of pancakes!

    ReplyDelete
  11. Mam straszną ochotę na te lody, tylko nigdzie ich nie widziałam jak na złość :D

    ReplyDelete
  12. Uroczy kotek, mój chorował ale wraca juz do zdrowia :) świetny mix :*

    ReplyDelete
  13. kot, fioletowy rower, kwiatki i ładne doniczki - fantastyczne! (:

    ReplyDelete
  14. aż mi się zebrało na kolejną wizytę w budapeszcie....

    ReplyDelete
  15. Ale piękne zdjęcia ! Smaka mi narobiłaś :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    ReplyDelete
  16. These photos are all so beautiful! I love this peek into your life!

    ReplyDelete
  17. Looks like you have a great week so far!

    Happy weekend doll!

    ReplyDelete
  18. Very nice ! Daim ice cream is delicious !

    ReplyDelete

Post a comment