Tuesday, May 27, 2014

MY YANKEE CANDLE COLLECTION

Dzisiaj kolejny post z serii Yankee Candle. Zauważyłam, że powoli na blogach mija szał na te woski. Domyślam się, że wielu osobom te woski mogły się znudzić lub po prostu "przejeść". Bo ileż można czytać o cudownych woskach, ich świetnych zapachach... Ja przyznam, że też rzadziej je palę, ale to tylko i wyłącznie dlatego, że brakuje mi czasu. Poza tym już od dawna nie kupiłam sobie żadnych nowych wosków, dlatego dzisiaj przychodzę do Was z recenzją już wcześniej kupionych. W dzisiejszej szóstce jest wielu moich faworytów, jeśli jeszcze nie mieliście przyjemności z Yankee Candle, polecam wypróbować! Woski można zakupić na Goodies.pl! Przyznam, że ja już poluję na letnią kolekcję! ;)

P.S. Na zdjęciach możecie zobaczyć moją kolekcję wosków Yankee. Hmm, trochę się nazbierało! Przepraszam też za kiepską jakość zdjęć. Jak pogoda się poprawi, zrobię jakieś lepsze.
Candy Corn Jest to słodki, raczej delikatny zapach. Odpalając go nie wiem czy czuję dynię, kukurydzę, karmel czy jakieś slodycze. Mi się spodobał, lubię wrzucać go do kominka i czuć unoszące się słodki zapach. Myślę, że taki wosk na Halloween w sam raz by się nadawał.
7/10
Witches' Brew Strasznie dziwny zapach, można powiedzieć, że kolejny śmierdziuch! Nic mi konkretnego nie przypomina. Jest ciężki i duszący, ale mnie zaciekawił. Ja lubię takie dziwne zapachy, więc co do tego jestem na tak. Zwykle odpalam go, jak oglądamy z moim chłopakiem jakiś horror. Tworzy fajny klimat ze zgaszonym światłem!
8/10
Whoopie Pie! Kiedyś na kanale Food Network oglądałam jak powstają ciastka whoopie pie (oczywiście ślinka ciekła...). A jak dowiedziałam się, że istnieją woski o zapachu tych ciastek zapragnęłam je mieć! W końcu miałam takie szczęście, że znalazłam je u sprawdzonego sprzedawcy na allegro. Bardzo przypomina zapach wosku Chocolate Donut. Jest słodki i czekoladowy, wyczuwam jeszcze śmietankową nutkę. Jeśli tak pachną prawdziwe whoopie pie chcę je zjeść!
8/10
Peppermint Bark Wąchając ten wosk od początku wywarł na mnie ogromne wrażenie. Czułam zapach czekolady i mięty, trzeba przyznać, że fajne połączenie! A później gdy go odpaliłam stwierdziłam, że ten wosk mi coś przypomina, a mianowicie miętową czekoladę Goplany! Tak, to jest ten zapach... aż chciało się go zjeść. Szkoda tylko, że zapach nie był bardziej intensywny, to jedyny minus tego wosku.
9/10
Merry Berry Pierwsze wrażenie pozytywne. Czuję coś słodkiego przypominającego wino lub poncz. Czuję również rozgrzewające przyprawy, jest to troszkę świąteczny zapach. Zapach momentami intensywny, momentami delikatny, będzie idealny na zimę, gdy za oknem będzie mnóstwo śniegu! Do tego grzaniec, kocyk i fajny film ;)
7/10
Turquoise Sky Moja mama strasznie narzekała na ten wosk, że jest za bardzo intensywny i że nadaje się tylko i wyłącznie do łazienki. Byłam ciekawa, jak ja zareaguję na ten wosk. Odpaliłam i poczułam świeży, morski zapach, wcale nie intensywny, tylko delikatny. Widocznie nasze nosy czują inaczej, a ja pozytywnie odebrałam ten zapach. Skojarzył mi się z morzem i wakacjami.
8/10

photos by: me

29 comments:

  1. I love Yankee candles, you make me wanna try peppermint!!

    ReplyDelete
  2. I love candles but haven't tried rhis brand yet cos they're not available here in the Philippines. Have a lovely day. :)



    I AM ALSO ON: Instagram @kennydaily, Bloglovin and Facebook (i follow back, just let me know your links)


    xoxo;
    What Kenny Hearts a Fashion and Interiors Blog

    ReplyDelete
  3. Great collection!

    GIVEAWAY on my blog
    http://ladynoree.blogspot.fr/

    ReplyDelete
  4. ojaaaa, też chcę tyle tych wosków


    ps. a u mnie? śliczna sukienka od sheinside do wygrania :)

    ReplyDelete
  5. chętnie wypróbowałabym ten wosk miętowo-czekoladowy. a tak poza tematem - przechowujesz je w uroczym pudełeczku!
    pozdrawiam!

    ReplyDelete
  6. These look divine - I love the seasonal ones!!

    xx

    ReplyDelete
  7. mam takie pudełeczko ;) a świeczki piękne zapachy.

    http://sk-artist.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Those candle are so cute !

    Bisous !
    Sofia
    http://nuagedemoutons.blogspot.fr/

    ReplyDelete
  9. Nice!!!

    xx

    http://www.madridforniagirl.com/

    ReplyDelete
  10. Te zapachy..aż tu poczułam;-)
    Pozdrawiam ciepło,
    Mayoume

    ReplyDelete
  11. Sporo! Dla nie Vanilla Lime jest najlepszy :)

    ReplyDelete
  12. I love love candles :)

    Kisses
    http://www.mademoisellemode.com/

    ReplyDelete
  13. I love love candles :)

    Kisses
    http://www.mademoisellemode.com/

    ReplyDelete
  14. love yankee candles! wish i could smell all the ones you have in your awesome collection :D

    http://katslovefashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. ale zapachowo tu dzisiaj u Ciebie :)

    ReplyDelete
  16. What a cute little box you keep them all in!

    ReplyDelete
  17. Zapachowe świeczki zostawiam sobie na zimowe długie wieczory, teraz wolę wąchać zapachy wiosny i lata.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja też tak mam. Ale jak siedzę w domu, a pogoda nie zachęca do spacerów, to staram się jakoś ten czas urozmaicić :)

      Delete
  18. So Lucky, I must buy these little Yankee :)

    ReplyDelete

Post a comment