Thursday, May 22, 2014

WISH LIST - NIKE AIR MAX, NEW BALANCE & VANS

Ostatnio intensywniej zastanawiam się nad kolejną parą sportowych butów. Z tej okazji postanowiłam zrobić dla Was mały przegląd butów, które z chęcią bym przygarnęła! Na pierwszy ogień idą Nike Air Maxy. Od dawna marzą mi się Air Maxy, dlatego postanowiłam za jakiś czas w nie zainwestować. Póki co szukam okazji i zastanawiam się, który model byłby dla mnie idealny. Te w pastelowych odcieniach mi się mega podobają, ale nie pogardziłabym też w takich w kolorze niebieskim. Posiadacie Air Maxy? Jesteście z nich zadowoleni? No i gdzie polecacie je kupić - w sklepie internetowym czy stacjonarnym?
Poza tym bardzo podobają mi się New Balance. Posiadam już jedną parę, ale z chęcią kupiłabym kolejną, ponieważ ze swoich jestem bardzo zadowolona! Są to najwygodniejsze buty jakie mam, a poza tym pasują mi prawie do wszystkiego! New Balance można spotkać w najprzeróżniejszych kolorach, osobiście chyba tym razem przyjęłabym do swojej szafy te w kolorze granatowym. Są idealne!
Na sam koniec zostawiłam Vansy! Uwielbiam te buty. Posiadam już jedne w kolorze niebieskim i uważam, że był to świetny zakup. Tak jak w przypadku New Balance, mam ochotę na kolejną parę Vansów. Najchętniej widziałabym u siebie te w kolorze czarnym lub panterkowo-czarnym. Tego typu obuwie można nosić do spodni i spódniczek, są wygodne i prezentują się naprawdę fajnie. Vansy to już dla mnie klasyk, są godne polecenia!

A wy planujecie w najbliższym czasie zakup obuwia? Jakie sportowe buty jeszcze polecacie?

photos from: zalando.pl

24 comments:

  1. Mi się tylko z tego vansy podobają :) i jeszcze conversy są spoko :)
    blog-kilk

    ReplyDelete
  2. I have New balance and Vans, I love the New Balance sneakers! They are sooo comfy :)

    ReplyDelete
  3. Ja planuję kupić jakieś dobre sportowe buty do biegania.

    ReplyDelete
  4. oo widzę, że nasze wish listy się pokrywają <3

    ReplyDelete
  5. I have a pair of the NIKE Air Max in the black/pink/white combo that I love - they are so comfy!

    xx

    ReplyDelete
  6. Też najbardziej podobają mi się New Balance'y w kolorze granatowym :)

    ReplyDelete
  7. air maxy miałam przez chwilę, nie podobały mi się i okazały się niewygodne w porównaniu z new balance, które uwielbiam
    (mam fioletowe i też myślałam ostatnio o nabyciu granatowych;)

    ReplyDelete
  8. I am totally lovin' all these nikes. Have an amazing day!


    Anyway, I liked your blog's FB page. I'm using Kenneth Manalad on FB, Hope you can like mine too! TIA



    I AM ALSO ON: Instagram @kennydaily, Bloglovin and Facebook (i follow back, just let me know your links)


    xoxo;
    What Kenny Hearts a Lifestyle Blog

    ReplyDelete
  9. Ja wybrałabym Vansy :) Ja ostatnio kupiłam sobie sportowe buciki i jestem z nich bardzo zadowolona !
    http://endrie-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. planuję kupić zwykłe tenisówki, bo i tak je zniszczę! :D pozdrawiam! :)

    ReplyDelete
  11. I'm in love with all forms of sneakers!

    ReplyDelete
  12. I love Vans are perfect for this summer but I love you too nike and balance very confortable :)
    nice week dear

    ReplyDelete
  13. Ja chcę kupić nowe maxy ale 1 (:

    ReplyDelete
  14. GENIALNE, CHCE JE WSZYSTKIE
    ♥ super kochana!!
    pozdrawiam z Gdyni
    Ola

    ReplyDelete
  15. Wszystkie są śliczne :D

    http://wercia-blogs.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Perfect selection ! I love Nike Air Max <3
    Have a lovely weekend :)

    ReplyDelete
  17. Wygraj Airmaxy!
    Win Airmax!

    http://wygraj-airmaxy.pl/6e62e03605

    ReplyDelete
  18. Amazing selection <3

    Kisses
    http://www.mademoisellemode.com/

    ReplyDelete
  19. Sneaker love! I want new Vans! =)

    ReplyDelete

Post a comment