Wednesday, June 25, 2014

#30 DAYS CHALLENGE MEL B + TIFFANY



Jakiś czas temu wspomniałam, że wykonuję dwa wyzwania. 30 dni przysiadów i 30 dni z Mel B i Tiff. Dzisiaj napiszę Wam co nieco o tym drugim wyzwaniu. Dzisiaj mija 22 dzień odkąd robię te ćwiczenia i przyznam, że czuję się rewelacyjnie! Dzięki wyzwaniu nauczyłam się systematyczności. Nie ma że boli i że się nie chce. Gdy trzeba ćwiczyć, ćwiczę, a gdy jest dzień odpoczynku to odpoczywam (chociaż szczerze to bym poćwiczyła). A ćwiczę w różnych godzinach. Gdy pracuję do późna, potrafię nawet zaczynać przed północą, a gdy mam wolny dzień lubię ćwiczyć po śniadaniu. Budzi mnie to do życia i dodaje energii na cały dzień! Staram się dawać z siebie 100%, nawet jak się pocę i jak boli nie przestaję. Robię to z własnej nieprzymuszonej woli. Chcę czuć się dobrze we własnym ciele, mieć dużo energii i chęci do życia oraz popracować nad swoją kondycją. Wierzę, że ćwiczenia i zdrowy styl życia mi w tym pomogą. Dopiero zaczęłam swoją przygodę, a już widzę, że mam więcej sił rano, nie leżę w nieskończoność w łóżku, poza tym widać drobne efekty na ciele (podobno ;)), a moim celem i tak jest wyszczuplenie brzucha, z którym walczę całe życie. Tyle ile mam obecnie motywacji do działania, nie miałam jeszcze nigdy. Trzeba z tego korzystać! 

O co chodzi w tym wyzwaniu?
Wykonujemy je 30 dni i skupiamy się na brzuchu, nogach i pośladkach. Nie zapominamy o rozgrzewce i rozciąganiu! Co drugi dzień do zestawu z Mel B dodajemy ćwiczenia na boczki z Tiffany. Co 6 dni robimy sobie dzień odpoczynku (chociaż ja robię co 5 - wychodzi wtedy o jeden dzień odpoczynku w miesiącu więcej). Pamiętamy o zdrowym odżywaniu, jemy 5 zdrowych posiłków dziennie, owoce, warzywa, nie podjadamy, pijemy dużo wody. Pamiętajmy, że 70% sukcesu to zdrowa dieta, a 30% sport i ćwiczenia.

Zestaw ćwiczeń z Mel B:
1. 5min rozgrzewka
2. 10min trening brzucha (można zamiast tego zestawu robić trening ABS)
Plus co drugi dzień ćwiczenia na boczki z Tiffany.
Jeśli chcemy zwiększyć spalanie możemy dodać do zestawu 15min ćwiczenia cardio z Mel B.

Mel B niesamowicie mnie motywuje do ćwiczeń. W swoich filmikach jest zabawna, zawsze uśmiechnięta i tryska energią. Bardzo polubiłam jej ćwiczenia na nogi i pośladki, dają niezły wycisk! 
Też ćwiczycie? ;)

19 comments:

  1. ja nie cwicze ale mam zamiar zaczac ;) Juz pare rzy sie do tego bralam ale tak po 3 dniach mi sie juz nie chcialo i konczylam :/ :D

    Wiolka-blog KLIK

    ReplyDelete
    Replies
    1. Więcej wytrwałości! Dasz radę ;]

      Delete
  2. ja ćwiczę od roku na nogi, niestety u mnie długo się czeka na efekty, teraz zaczęłam przygodę z siłownią i jest coraz lepiej ;d powodzenia! ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja również życzę powodzenia! :)

      Delete
  3. Muszę wypróbować w końcu trening z Mel B., bo wszyscy tak zachwalają.

    ReplyDelete
  4. Cool

    Kisses
    http://www.mademoisellemode.com/

    ReplyDelete
  5. Jestem niesamowicie ciekawa efektów :)
    Pozdrawiam, www.largeluggage.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki. Na efekty trzeba będzie jeszcze trochę poczekać ;]

      Delete
  6. wyczerpujący i ciekawy opis;-)
    p.s. zostawiłam wiadomość dla Ciebie na vinted

    ReplyDelete
  7. Good luck ! I'm too lazy for that king of exercice :p

    Bisous !
    Sofia
    http://nuagedemoutons.blogspot.fr/

    ReplyDelete
  8. gratuluję wytrwałości, najdłużej udało mi się coś regularnie ćwiczyć chyba przez miesiąc, ale też nie codziennie tylko z 4 razy na tydzień

    ReplyDelete
  9. Ostatnio dwa razy ćwiczyłam Killera. Nie było tak źle :)

    ReplyDelete

Post a comment