Thursday, June 5, 2014

INSTA MIX & MY BIRTHDAY



FOLLOW ME @PAULINASPLACE


Witajcie ponownie. Dzisiaj postanowiłam pisać do Was jeszcze częściej. Przychodzę do Was z mixem zdjęć z ostatniego miesiąca. Poza tym dzisiaj obchodzę 22 urodziny! Strasznie dziwne uczucie, tak ten czas leci. Czego mogę sobie życzyć? Zdrowia, uśmiechu i spędzenia całego życia z moją drugą połówką! To jest dla mnie najważniejsze.

P.S. Blog przez kilka dni będzie przechodził małą przemianę wizualną, mam nadzieję, że efekt końcowy Wam się spodoba!

29 comments:

  1. Kot! <3
    Wszystkiego najlepszego! :)

    ReplyDelete
  2. Gorgeous shots! Happy Birthday beautiful!!

    xx

    ReplyDelete
  3. Happy Birthday to you lovely! All the best wishes from The Equinox Fashion :) <3

    ReplyDelete
  4. wszystkiego najlepszego, spełnienia marzeń ! :)

    endrie-katrin.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Happy Birthday! All the best to you!
    What is this strawberry drink on the 4th photo? Looks delicious!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Homemade strawberry milkshake! :)
      Thanks!

      Delete
  6. W takim razie wszystkiego co najlepsze! :) Udany miesiąc widzę, ja też ostatnio wiele dokumentuję na instagramie. :D

    ReplyDelete
  7. Nigdy bym nie powiedziała że masz 22 lata.. stawiałam na 19 :) Wszystkiego co najlepsze w takim razie !:*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuje!
      Ja już stara jestem hehe :)

      Delete
  8. Fun pics!
    Happy birthday, darling!

    xoxox,
    CC

    ReplyDelete
  9. Wszystkiego dobrego!:)) duuuużo szczęścia!

    ReplyDelete
  10. So pretty pictures. ;-)
    Lovely greets Nessa

    ReplyDelete
  11. super mix :) wszystkiego najlepszego kochana :*

    ReplyDelete
  12. miłości więc i spełnienia marzeń! :)

    ReplyDelete
  13. wszystkiego najlepszego i wymarzonego!:)
    dostrzegam Budapeszt, widzę, że trochę więcej pozwiedzaliście:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dokładnie, udało się coś więcej pozwiedzać, wróciliśmy z bólem nóg... ;)

      Delete
  14. Fun photos! And oooh that smoothie is looking good!

    ReplyDelete
  15. Happy birthdaty sweetie !
    I love your photos. Have a lovely weekend :)

    ReplyDelete
  16. Super mix, oby więcej takich ;)

    ReplyDelete
  17. No to ja Ci życzę, żeby Twoje życzenia się spełniły.

    ReplyDelete

Post a comment