Wednesday, June 4, 2014

NEW GOODIES #NIKE AIR MAX

W końcu je mam! Nike Air Max zagościły w mojej szafie. Po wielokrotnym przeszukiwaniu neta oraz zastanawianiu się, czy na pewno są mi potrzebne stwierdziłam, że TAK! Z moim chłopakiem wybraliśmy się na zakupy i Air Maxy udało się kupić w sklepie stacjonarnym w zadawalającej cenie. Jestem BARDZO zadowolona z zakupu i już czekam na ładną pogodę, żeby móc je założyć!
P.S. Z Budapesztu wróciliśmy zmęczeni, lecz szczęśliwi. Wypad się udał, ale bardzo żałujemy, że były to tylko 2 dni. Spodziewajcie się następnych postów z Budapesztu, do zobaczenia!

photos: me

20 comments:

  1. Nike Air Max [nie chodzi o tę konkretną parę, ale o linię ogólnie] są niesamowicie brzydkie. Domyślam się, że bardzo wygodne i głównie stąd ich fenomen, rozumiem, że miejski styl i tak dalej, ale - no nie. Nie.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rozumiem, że nie każdemu mogą się podobać ;]

      Delete
  2. They look amazing, I want the same now!!

    ReplyDelete
  3. Great sneakers!

    http://audreyallure.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Amazing <3

    Kisses
    http://www.mademoisellemode.com/

    ReplyDelete
  5. ładne kolory, a jak się noszą?:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Póki co były przymierzane tylko w sklepie. Na razie stwierdzam, że są przewygodne! Zobaczymy jak się będą sprawować, gdy założę je na dłuższą trasę ;)

      Delete

Post a comment