Wednesday, June 11, 2014

WISH LIST - ADIDAS #BEFIT



W dzisiejszym poście kolejna lista życzeń, a mianowicie ubrania do ćwiczeń i nie tylko! Ostatnio uwielbiam oglądać takie sportowe ubrania, marzy mi się wzorzysty komplecik z Adidasa i przyznam, że już na niego poluję. Poza tym myślę, że w takich ubraniach ćwiczenia byłyby po prostu przyjemnością ;)

Jak zapewne wiecie jakiś czas temu rozpoczęłam zdrowszy i aktywniejszy tryb życia. Stopniowo zaczęłam ćwiczyć i powoli eliminowałam z menu te niezdrowe przekąski, które starałam się zastąpić zdrowymi i wartościowymi. W odstawkę poszły wszystkie solone chipsy, chrupki, paluszki, przestałam pić energetyki i słodzone napoje, nie słodzę już kawy, nie jem słodyczy, gotowych frytek, ziemniaków i panierowanych ryb. Za to w moim jadłospisie pojawiły się owoce, z których robię koktajle i dodaję je do owsianki, warzywa, które lubię jeść w sałatkach lub w towarzystwie ryżu lub kaszy. Lubię też muesli z mlekiem, wafle ryżowe czy czasem lubię chrupać sobie marchewkę. Zamiast słodkich jogurtów jem naturalny z dodatkiem jabłka, otrębów i cynamonu. Poza tym staram się jeść 5 małych posiłków dziennie i póki co mi to wychodzi! Jeśli chodzi o ćwiczenia, ciężko było zacząć. Teraz ćwiczę 6 razy w tygodniu, czasem 40min, a czasem nawet godzinę. Obecnie wykonuję dwa wyzwania, a mianowicie: 30 days squats challenge i 30 days Mel B & Tiffany challenge. W następnym poście mogę napisać o tym coś więcej. Jak znajduję czas jeżdżę również na rowerze.

Chciałabym wprowadzić na blogu nowy cykl postów na temat ćwiczeń i zdrowego odżywiania oraz chciałabym pisać o dziewczynach, które mnie motywują. Mam nadzieję, że pomysł Wam się podoba! Do następnego! ;)

photos: adidas.pl

32 comments:

  1. ja dziś znalazłam top i spodenki idealne do ćwiczeń w lumpie, zapłaciłam za komplet 7zł :)

    ReplyDelete
  2. Dear, your blog is amazing! i’m impressed by your design & photos!
    everything is magnificent!

    will be happy to see you in my blog)

    www.dianacloudlet.com

    ReplyDelete
  3. Prowadzisz bardzo zdrowy tryb życia :) Podobają mi się te sukienki !

    ReplyDelete
  4. The shorts are really cool!

    ReplyDelete
  5. Wyzwanie z Mel B i Tiffany przerobiłam i polecam ! Ciuszki fajne, oj prawie wszystkie chętnie bym przygarnęła :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzisiaj miałam już 8 dzień i czuję się świetnie! ;)

      Delete
  6. I love the silver shorts too!

    xoxox,
    CC

    ReplyDelete
  7. Nice sporty wishlist, Have a lovely day!

    ReplyDelete
  8. wow, bardzo ambitnie, jestem za takimi wpisami:) może trochę mnie zmotywujesz
    też ostatnio odżywiam się znacznie zdrowiej, ale gdy poćwiczę cokolwiek trzy razy w tygodniu uznaję to za wielki sukces:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja postanowiłam się w końcu wziąć za siebie żeby móc z przyjemnością patrzeć w lustro ;]
      dzięki!

      Delete
  9. The silver shorts look so cool :D

    ReplyDelete
  10. Omg, this short!


    Bisous !
    Sofia
    http://nuagedemoutons.blogspot.fr/

    ReplyDelete
  11. Absolutely adoring the tanks! Adidas has such cool clothes - fashionable yet sporty!!

    xx

    ReplyDelete
  12. Love those shorts!

    http://audreyallure.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. wiekszosc przygarnelabym dla siebie!:D

    ReplyDelete
  14. I want some of those Adidas shorts - they look so comfy for home wear!

    ReplyDelete
  15. Ja muszę sama zainwestować w rzeczy do ćwiczeń! Oprócz tego, że są bardzo odpowiednie do ćwiczeń, to jeszcze niesamowicie motywują :)
    Pozdrawiam, www.largeluggage.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mnie też niesamowicie takie ciuszki motywują :) nic tylko zakładać i ćwiczyć!

      Delete
  16. ooh love all these activewear! the silver shorts are so cool :D

    katslovefashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Napisz coś o tym drugim wyzwaniu, bo o nim nie słyszałam.

    ReplyDelete
  18. I would love to have them all!

    ReplyDelete
  19. SUPER NA SPORTOWO!

    pozdrawiam!
    Ola

    ReplyDelete
  20. Planuję kupić jakieś ciuszki do ćwiczeń ;)

    ReplyDelete

Post a comment