Thursday, July 31, 2014

#30 DNIOWE WYZWANIE Z CHODAKOWSKĄ

Witajcie! Narzekam ostatnio na brak zdjęć, stąd ta chwilowa nieobecność na blogu. Mam w głowie mnóstwo pomysłów na posty, a czasu brak... Dlatego dzisiaj przychodzę do Was z postem z działu "fit". Pomyślałam, że napiszę co nieco o ćwiczeniach, które obecnie wykonuję. Jestem ciekawa, czy Wy również coś ćwiczycie i jakie są to ćwiczenia. 

Obecnie wykonuję 30 dniowe wyzwanie z Ewą Chodakowską. Polega ono na wykonywaniu naprzemiennie dwóch jej treningów: skalpela i killera. Postanowiłam dostosować programy treningowe pod siebie i czasami trzy dni pod rząd robię skalpel, a czasami trzy dni pod rząd killer. Wiadomo, każdy ma swoje obowiązki czy pracę, ja też. Dlatego w takie dni, gdy wracam po 12h dniówce do domu wolę zrobić skalpel, a gdy mam wolne lub jestem przed nocką - wolę się bardziej zmęczyć i robię killera. Ułożyłam te treningi tak, aby w tygodniu wykonać 3x skalpel i 3x killer. Niedziela jest dniem odpoczynku. Można wtedy nie robić nic, lub wybrać się na spacer czy wycieczkę rowerową. 

Dzisiaj mija 11 dzień odkąd zaczęłam wyzwanie z Chodakowską. Póki co jestem bardzo zadowolona z treningów. Na początku nawet skalpel sprawiał mi trudność, teraz robię go z czystą przyjemnością. Natomiast killer zawsze będzie dla mnie wyzwaniem. Gdy robiłam go po raz pierwszy, następnego dnia miałam niesamowite zakwasy na całym ciele. Jest bardzo intensywnym treningiem, ale gdy już go wykonam daje mi to wielką satysfakcję! Poza tym odkąd zaczęłam ćwiczyć i zdrowiej się odżywiać mam więcej energii, chęci do działania! Wiadomo, również miewam gorsze dni, staram się wtedy myśleć pozytywnie i nie poddawać się.

Ćwiczenia, które wykonuję:
3. Killer

Kto się przyłączy? ;)

22 comments:

  1. wytrwalosci!
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    ReplyDelete
  2. chętnie bym sie dołączyła ale ostatnio jakoś nie mam sił muszę najpierw uzupełnić wszystkie niedobory witamin ;)
    POWODZENIA ! <3

    http://a-little-about-fashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. ja czekam na zamówiony trening :)

    ReplyDelete
  4. Good luck dear! and post the result!
    http://sepatuholig.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Good luck :)

    Kisses
    http://www.mademoisellemode.com/

    ReplyDelete
  6. Życzę powodzenia! Ja chyba na razie nie mam tyle siły, żeby zacząć tak wyczerpujące ćwiczenia :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja lubię tego typu wysiłek. Lubię się zmęczyć, przynajmniej wiem, że coś robiłam :)

      Delete
  7. Trzymam za Ciebie kciuki, ja zawsze szybko daje sobie spokój, :)

    ReplyDelete
  8. I was wondering what does it means??

    ReplyDelete
  9. Powodzenia! Powinno ci sie udać ;) Zapraszam do siebie. Byloby mi bardzo miło gdybys poklikala w linki pod zdjęciami.
    patyskaa.blogspot.be

    ReplyDelete

Post a comment