Sunday, September 28, 2014

HOME INSPIRATIONS: SCANDI LOFT & JUG AND MUG


Dzisiaj publikuję post z cyklu "home inspirations". Dawno nie dodawałam takich postów, ale ostatnio znalazłam dwa fajne sklepy internetowe i postanowiłam się nimi z Wami podzielić.
Pierwszy z nich - Scandi Loft. Znaleźć tam można przeróżne rzeczy do kuchni, ogrodu czy fajne gadżety dla dzieci. Totalnie zauroczyły mnie duże słoiki z napisami czy urocze pojemniki na przyprawy. Wszystko jest utrzymane w pastelowych kolorach, a takie gadżety idealnie będą pasować do białych czy jasnych pomieszczeń. Co tu dużo mówić, uwielbiam taki styl! Zamówiłam już tam uroczy słoik ze słomką, będzie idealny do koktajli!
Drugi sklep to Jug And Mug. Znaleźć tam można minimalistyczne rzeczy do kuchni, czyli: kubki, miseczki, talerze, pojemniki na przyprawy, słoiki czy nawet miseczki dla zwierząt. Wszystkie rzeczy są w białym kolorze, a charakteryzuje je malutki kolorowy napis. Bardzo spodobały mi się miseczki dla zwierząt, ta dla kotków z napisem "miaow" jest toalnie urocza! Poza tym spodobały mi się słoiki, w których można umieścić koktajl, kawę czy sałatkę i po prostu zabrać na wynos ;) Bardzo praktyczne rozwiązanie, wygodne i co najważniejsze ładne.

26 comments:

  1. będę urządzać teraz pokój, więc zajrzę na te strony i może coś mi wpadnie w oko :)

    ReplyDelete
  2. Awesome post!
    Love that pink mug!

    xoxox,
    CC

    ReplyDelete
  3. Nice ítems !!!.
    I like the pink ítems !!!.
    http://www.pperlenoirstyle.com

    ReplyDelete
  4. GENIALNE!!
    Pozdrawiam z Gdyni,
    Ola z Fashiondoll.pl

    ReplyDelete
  5. Nice inspiration ^^

    Kisses
    http://www.mademoisellemode.com/

    ReplyDelete
  6. Le sigh...I literally want it all. These are such charming pieces for the home!

    xx

    ReplyDelete
  7. Your selection is so cute <3
    I love this coffee box :)

    ReplyDelete
  8. Lovely inspirations <3

    See you Paulina xx

    ReplyDelete
  9. ależ ja lubię takie pierdółki do domu :)

    ReplyDelete
  10. I need this cute stuff for my house in the future :D
    Very lovely!!

    ReplyDelete
  11. Cudowne inspiracje. Zaraz lecę się tam rozejrzeć.

    ReplyDelete
  12. Strasznie podobają mi się te dodatki! Sama najwięcej mam ich właśnie w kolorze białym i różowym, a co więcej widziałabym jeszcze u siebie Twoje propozycje :D

    ReplyDelete
  13. Ale masz zadbany wygląd! Podoba mi się ♥ Z chęcią kupiłabym wszystkie rzeczy, które tu pokazałaś haha.

    http://minimalistyczny.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Have a lovely weekend Paulina :)

    ReplyDelete
  15. Słodziutkie rzeczy, uwielbiam takie :)

    ReplyDelete
  16. oh wow
    all These home-items are so lovely
    so cute

    Hope you may visit my blog,too
    Your Amely Rose from:
    http://thebizarrebirdcage.blogspot.de/

    ReplyDelete

Post a comment