Tuesday, December 2, 2014

#30 DAYS PLANK & BURPEES CHALLENGE


Oj dawno nic nie pisałam związanego z tematyką FIT... ;) Co nie znaczy, że nie jestem aktywna i nie prowadzę zdrowego stylu życia :P a tak na poważnie, to wiele się zmieniło odkąd jestem w Szkocji... Ucierpiało na pewno na tym moje odżywianie się i ćwiczenia, ale powoli i stopniowo wracam na właściwe tory, Czasem człowiek potrzebuje chwilowego odpoczynku i zresetowania się... Ja już tak uzależniłam się od fitnessu, że nie wyobrażam sobie bez niego życia! Można powiedzieć, że zaczęłam na nowo. Zmieniło się jednak moje nastawienie... 

Dalej przeglądam mnóstwo motywujących mnie zdjęć, profili na instagramie czy fit metamorfoz. To mnie napędza do działania, w końcu nic się samo nie wydarzy (jak mawia Ewka...;)). Poza tym zaczęłam kolejne fit wyzwanie. Tym razem 30 dni plank i burpees. Póki co jestem przy dniu 5 i jak na razie trudno nie jest. Oj nie wiem, co będzie gdy będę musiała ponad 20 razy wykonać burpees, bo przyznam, że ćwiczenia, gdzie trzeba dużo skakać bardzo mnie przerażają. Natomiast co do plank (deski) mam nastawienie pozytywne, uwielbiam to ćwiczenie! Świetnie angażuje mięśnie brzucha, ramiona czy nawet tyłek. 

Kto się przyłącza?
Razem damy radę! ;)

12 comments:

  1. ja zaczęłam niedawno a6w, zobaczymy do którego dnia dotrwam, mój rekord to chyba koło 20dni:D

    w Szkocji jesteście tymczasowo czy przeprowadzka?:)

    ReplyDelete
  2. work out is good for your health! go go girl!

    ReplyDelete
  3. może zacznę od poniedziałku, chociaż tak jest co tydzień hehe ;)

    ReplyDelete
  4. Great ^^

    kisses
    http://www.mademoisellemode.com/

    ReplyDelete
  5. Ja póki co muszę się delikatnie rozruszać, bo po przestoju wyborczym nie czuję się zbyt dobrze. Chyba zacznę od basenu.

    ReplyDelete
  6. Have a nice weekend ^^

    kisses
    http://www.mademoisellemode.com/

    ReplyDelete
  7. Nie wiem czy dałabym radę takiemu wyzwaniu :)

    ReplyDelete
  8. Ciężkie wyzwanie, od jutra zaczynam tylko deskę :)

    ReplyDelete

Post a comment