Sunday, February 22, 2015

ULUBIEŃCY LUTEGO!


Witajcie kochani! Dzisiaj zaczynam na blogu nowy cykl postów, a mianowicie moi ulubieńcy. Czyli: kosmetyki, jedzenie, dodatki, ubrania, poszczególne osoby, blogi czy filmiki. Po prostu to, co w danym miesiącu mnie zachwyciło. Enjoy! 

*Suchy szampon do włosów Batiste o zapachu wiśni. Zawsze byłam negatywnie nastawiona do tego typu produktów. Do momentu, aż zobaczyłam na sklepowej półce ten oto suchy szampon. W pierwszej chwili zachwyciło mnie jego kolorowe opakowanie, a gdy zaczęłam go używać wywarł na mnie niesamowite wrażenie! Już nie raz uratował moje włosy i odświeżył je, gdy tego potrzebowały. Poza tym niesamowicie pachnie, mistrzostwo!
*Żel pod prysznic Original Source o zapachu cytryny i drzewa herbacianego. Uwielbiam żele z Original Source! Testowałam już mnóstwo żeli tej firmy, a ten zaliczam do moich ulubionych! Pachnie kwaśną cytrynką i przypomina zapach cukierków Nimm2. Prysznic staje się czystą przyjemnością!

*Tusz do rzęs Maybelline Great Lash. Przyznam, że kupując tusze do rzęs najczęściej sięgam po te z Maybelline. Tym razem w moje ręce wpadł ten różowo-zielony Great Lash w kolorze Very Black. Ma malutką szczoteczkę i łatwo rozprowadza się po rzęsach, jestem bardzo z niego zadowolona!
*Woda toaletowa Adidas Get Ready! Uwielbiam zapach Adidasa z tej kolekcji! Jest słodki i mocno owocowy. Zdecydowanie w moim stylu!
*Płatki kosmetyczne z Primarka. Wykonane są z bawełny i bardzo różnią się od płatków kosmetycznych, których używałam w Polsce (a używałam ich mnóstwo). Są solidnie wykonane, a kosztują tylko funta. Taka mała rzecz, a cieszy!

*Organiczne zielone herbaty (zwykła i jaśminowa) kupione w Marks&Spencer. Bardzo lubię zielone herbaty oraz ładne opakowania, dlatego skusiłam się na zakup tych właśnie herbat z M&S. A herbaty jak herbaty - przepyszne,  po prostu uwielbiam!

*Gładkie masło orzechowe kupione w Morrisons. Zawiera 90% orzechów ziemnych oraz (niestety) sól i cukier. Moim zdaniem jest przepyszne! Gładkie, kremowe i delikatne, idealne! Poza tym do zakupu również zachęca duże opakowanie. To aż 700g szczęścia! ;)

*Cafe au lait z Dolce Gusto. To zdecydowanie moja ulubiona kawa z kapsułek Dolce Gusto. W opakowaniu znajduje się 16szt. a kawa jest o pojemności 180ml. Delikatna, mleczna, z przepyszną pianką! Idealna do porannej owsianki czy popołudniowego kawałka ciasta.

*Duża świeca z Yankee Candle o świątecznym zapachu Christmas Memories. Ta świeca nie przestaje mnie zachwycać. Pachnie intensywnie przyprawami, a jej zapach kojarzy się ze Świętami Bożego Narodzenia. Zapach roznosi się od razu po zapaleniu świecy i czuć go dosłownie w każdym pomieszczeniu!
*Świeca z For Every Body o zapachu chocolate chip cookie. Tę świecę upolowalismy w TK Maxxie, nie sądziłam, że po jej zapaleniu będzie coś czuć - a jednak! Zapach jest słodki i ciasteczkowo-czekoladowy, yummy!

*Naszyjniki z Primarka. Najlepsze jest to, że za każdego z nich zapłaciłam £1! Uwielbiam wyprzedaże!

*Vlogi Mai z kanału mayathebee2626. Maja jest weganką i razem ze swoim chłopakiem opowiadają o weganiźmie. Na jej kanale pojawiają się przykładowe jadłospisy, pomysły na wegańskie potrawy, często też odpowiada na pytania swoich obserwatorów i poleca wegańskie knajpki w Warszawie. Jej vlogi są bardzo przyjemnym dodatkiem do kawy!

*Vlogi Catewalk. Niedawno stałam się wierną obserwatorką vlogów Kasi z bloga Catewalk. Dziewczyna jest zawsze uśmiechnięta, pozytywna i przyjemnie się ją ogląda ;)

*Ćwiczenia z Natalią Gacką. Ostatnio coraz częściej ćwiczę z Natalią. Jej treningi są intensywne i wymagające, a mięśnie czują, że pracują! Tego mi było trzeba! W szczególności polecam ćwiczenia na brzuch: I, II, III, uda i pośladki oraz tabatę!

To by było na tyle jeśli chodzi o ulubieńców miesiąca. Dajcie znać, czy taka forma postów Wam odpowiada. Chętnie w przyszłym miesiącu opublikuję kolejnych ulubieńców!

photos: me

22 comments:

  1. świetny post, miałam kiedyś ten tusz do rzęs :)

    ReplyDelete
  2. Dry shampoo is the best rescue!

    ReplyDelete
  3. Uwielbiam ćwiczenia z Natalią <3
    Mega <3

    ReplyDelete
  4. Bardzo lubię masło orzechowe:)

    ReplyDelete
  5. ale narobiłaś mi ochoty na masło orzechowe :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Masło orzechowe zawsze i wszędzie <3

      Delete
  6. So many amazing new products. I must check out the Catewalk YouTube Channel!

    xx

    ReplyDelete
  7. Yummy and fabulous post, darling!

    xoxox,
    CC

    ReplyDelete
  8. dobry pomysł na posty:) ta herbata ma piękne opakowania

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję ślicznie ;) cieszę się, że pomysł na posty się podoba!

      Delete
  9. Pierwszy raz czytam o ćwiczeniach z Natalią musze je koniecznie zobaczyć :)
    www.mikrouszkodzenia.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. nice post! Let's follow each other on G+ and GFC? Or also in other social media if you want?

    http://letrendycharm.blogspot.pt/

    ReplyDelete
  11. ile zapłaciłaś za ten suchy szampon i czy dostanę go np. w rossmanie czy coś?:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie wiem, czy w PL można go dostać, ja ten szampon kupowałam za granicą. A zapłaciłam za niego ponad dwa funty czy jakoś tak ;)

      Delete
  12. So nice post ^^

    Kisses
    http://www.mademoisellemode.com/

    ReplyDelete
  13. Bardzo fajny post, świetnie, że rozpoczęłaś taki cykl.

    ReplyDelete
  14. Suchy szampon jest świetny :)

    ReplyDelete

Post a comment