Thursday, March 26, 2015

30 DNI BEZ SŁODYCZY + PLANK WYZWANIE!


Hej wszystkim! Dzisiaj przychodzę do Was z kolejnym postem z cyklu "fit". Tym razem pod lupę bierzemy 30-dniowe wyzwanie plank. Poza tym zaczynamy akcję "30 dni bez słodyczy"! Brzmi strasznie, prawda? ;) 

Wyzwanie plank to 30 dni robienia deski w pozycji klasycznej i bocznej. Plankujemy minutę, później robimy 15s przerwy i powtarzamy ćwiczenie 8 razy! Wychodzi to około 10min ćwiczeń. Ja już dołączyłam to wyzwanie do swojego treningu. 


Od dawna nosiłam się z zamiarem rzucenia słodyczy. Zwykle kończyło się tylko na chęciach, a czekolady czy jakieś ciastka lądowały w moim brzuchu. No cóż, z jednej strony uwielbiam to uczucie, bo uwielbiam czekoladę! Ale znowu ileż można? Nie chcę stać się więźniem własnych zachcianek, chcę świadomie decydować o tym co zjeść i nie kierować się niezdrowymi wyborami pod wpływem chwili czy złych zdarzeń. W końcu każdemu chyba zdarzyło się jeść pod wpływem emocji. Czekolada jest dobra na wszystko, prawda? Na smutek - czekolada, na radość - czekolada. Gdyby się od niej nie tyło życie byłoby piękniejsze ;) 
Jednak po przyjeździe z Polski postawiłam sobie jasny cel: 30 dni bez słodyczy i nie ma że boli! Dzisiaj mija 16 dzień bez słodyczy, a mi się nawet nie chce słodkiego. Czuję, że wyjdzie mi to na dobre. A po tych 30 dniach wymyśliłam sobie nagrodę: słodki cheat meal! Czyli dowolna czekolada, ciastka czy lody ;) Po czym znowu powrócę na właściwe tory i kolejne 30 dni bez słodyczy. Kto się przyłącza? :)


Podobają się Wam takie motywacyjne posty?
Tym, którzy zaczną wyzwanie życzę powodzenia, a sama zaczynam wieczorny trening. Buziaki ;)

19 comments:

  1. Oooooh all this chocolate is looking SO yummy!

    ReplyDelete
  2. plank to jedno z tych ćwiczeń, których nie jestem w stanie zrobić... umieram po 3 sekundach...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Też kiedyś nie umiałam, ale nauczyłam się poprawnie techniki i teraz zaliczam plank do ulubionych ćwiczeń! ;)

      Delete
  3. rozwaliły mnie te rysunki na końcu :) hahah :) powodzenia!

    ReplyDelete
  4. świetne to obrazki na końcu!!! :D

    ReplyDelete
  5. That Nutella illustration is too funny!

    xx

    ReplyDelete
  6. Girl, these stuff are tempting!

    ReplyDelete
  7. It's so hard to leave delicious things behind to lose some weight..!

    ReplyDelete
  8. ja niestety na razie nie mogę ćwiczyć,bo naderwałam więzadło i jedyne co robię to brzuch czasami,ale też takie ćwiczenia gdzie nogi zbytnio nie pracują :(
    a co do słodyczy to uważam,że katorgą jest usuwanie ich całkowicie ze swojej diety, należy je ograniczyć, każdy czasem może sobie pozwolić na odrobinę przyjemności a walka z nią może doprowadzić do zupełnie odwrotnych skutków ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jestem tego samego zdania, dlatego to tylko 30 dni bez słodyczy ;) w końcu każdemu należy się cheat meal!

      Delete
  9. Bez słodyczy nie potrafię żyć :D

    ReplyDelete
  10. No Kochana- życze więc powodzenia :)

    ReplyDelete
  11. Życzę powodzenia, ale ja nie wiem czy bym dala radę 30 dni bez słodyczy :d
    Pozdrawiam, www.mikrouszkodzenia.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Jaki "czekoladowy" kolaż ;D

    ReplyDelete

Post a comment