Tuesday, March 31, 2015

ULUBIEŃCY MARCA!



Hej wszystkim! Kolejny miesiąc za nami, więc czas na post o ulubieńcach marca! Przyznam, że wiele rzeczy w tym miesiącu przypadło mi do gustu i ciężko było mi się zdecydować, o których dzisiaj napisać. Więc (!) znalazło się tutaj wszystkiego po trochu. Mam nadzieję, że post Was zainteresuje i dalej będziecie chętni na taką tematykę postów w kolejnych miesiącach! ;)

*Duża świeca z Yankee Candle o zapachu Snowflake Cookie. Kupiliśmy tę świecę w sklepie firmowym Yankee Candle. Dorwaliśmy ją na wyprzedaży za jedyne £12 i jesteśmy z niej bardzo zadowoleni! Pachnie słodkimi waniliowymi ciasteczkami oblanymi lukrem. Coś pysznego!

*Herbatka Pukka detox i detox infusion z Marks&Spencer. Przepyszne detox herbatki! Piję je naprzemiennie z zieloną herbatą. Mają miętowy posmak, oczyszczają i smakują rewelacyjnie. Poza tym spójrzcie na te opakowania! Uwielbiam wszystko co ładnie wygląda ;)

*Świeżo wyciskane soki. Jak byliśmy w Polsce, często z mamą i siostrą wyciskałyśmy sok z  jabłek i marchewek. Jest to zdrowe, a jakie pyszne! Teraz nie mam możliwości wyciskania świeżych soków, ale chętnie kupiłabym sokowirówkę. Must have na wiosnę!

*Damski zegarek z jasnym paskiem. Od dawna nie nosiłam zegarków. Ten dostałam od siostry, a kupiła go na allegro. Bardzo lubię go nosić, jest ładny i pasuje mi do moich ubrań. Tylko ciężko mi jest na nim sprawdzać godzinę po tylu latach nie noszenia zegarków ;)

*Organiczne płatki owsiane z Tesco i lekko solone wafle ryżowe z Kallo. Trzeba przyznać, że te dwa produkty należą do tych podstawowych w mojej diecie. Z płatków owsianych robię poranną owsiankę, a wafle ryżowe najczęściej jem z jogurtem na drugie śniadanie. Uwielbiam!

*Kanał XHIT Daily na YouTube. Uwielbiam te ćwiczenia! Są różnorodne, a prowadzą je sympatyczne dziewczyny, które genialnie motywują do ćwiczeń! Na ich kanale znaleźć można przeróżne ćwiczenia na pośladki, nogi, abs czy cardio. Dzięki nim ćwiczenia nie są nudne, a codziennie można ćwiczyć coś innego. To coś dla mnie, cieszę się, że znalazłam ten kanał!

*2w1 Szmpon i odżywka z Timotei dla włosów suchych i zniszczonych z mleczkiem kokosowym. Mogę z pewnością stwierdzić, że jest to mój ulubiony szampon! Niestety nie mogę go dostać tutaj w UK... Dlatego będąc w Polsce zaopatrzyłam się o takie dwa i od razu czuję poprawę kondycji moich włosów.
*Odżywka intensywne wygładzanie dla włosów niesfornych z Ziaji. Będąc w Polsce postanowiłam kupić sobie jakieś odżywki czy olejki do włosów. Zauważylam, że moje włosy na końcach są suche, zniszczone i pozbawione blasku. Zaczęłam od wizyty u fryzjera, który podciął mi kilka cm zniszczonych włosów, a teraz przy każdym myciu włosów stosuję dodatkowo odżywkę naprzemiennie z olejkiem arganowym i jedwabiem. Spisują się idealnie i już zauważam, że daje to świetny efekt. Moje włosy w końcu są miękkie i odżywione!
*Olejek arganowy do włosów z Bioelixire. Nawilża, chroni włosy przed czynnikami zewnętrznymi. Poza tym nadaje połysk i likwiduje matowość. Polecam!
*Jedwab do włosów Natura Silk jedwabna kuracja z Marion. Nadaje świetlisty połysk, a włosy są gładkie na końcach. Nareszcie pozbyłam się dokuczliwego "siana". Zdecydowanie pielęgnacja włosów to podstawa!

*Strój do ćwiczeń z Primarka. Uważam, że jeśli prowadzi się aktywny tryb życia, to strój do ćwiczeń to podstawa. Powinien być wygodny, nie krępować ruchów i oczywiście musi ładnie wyglądać. Samo patrzenie na niego powinno motywować do ruszenia tyłka! ;) Ja swój strój kupiłam w Primarku, jest w ciekawych, żywych kolorach i jest baaardzo wygodny!

*Mleko sojowe i joguty sojowe o smaku czarnej porzeczki oraz kwiatu bzu czarnego i granatu z Alpro. Ostatnio staram się ograniczyć nabiał pochodzenia zwierzęcego i zastępować go produktami sojowymi. Na pierwszy ogień poszło mleko i jogurty sojowe z firmy Alpro. Przyznam, że jestem bardzo pozytywnie zaskoczona smakiem i różnorodnością tego typu produktów w sklepach. Jest w czym wybierać: znaleźć można mleka migdałowe, ryżowe, orzechowe. Owsianka nabiera ciekawego smaku, a takie mleko można nawet dolać do porannej kawy, smakuje bosko!

photos: me

20 comments:

  1. jako weganka ostrzegam przed Alpro, warto poszukac innych rozwiazan, zwlaszcza ze mieszkasz na Wyspach. produkty sojowe z Tesco sa o wiele lepsze skladem niz te szeroko reklamowane z Alpro :)
    Pozdrowienia!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki za informację ;) rozejrzę się jak będę na zakupach, pozdrawiam!

      Delete
  2. tyle pięknych zdjęć i ciekawych produktów ;) ...świeca ma piękny zapach, długo zastanawiałam się nad kupnem wosku, a teraz nie mogę go dostać.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pewnie dlatego, że to świąteczny zapach. Szkoda, bo pachnie niesamowicie!

      Delete
  3. Yankee candles are my favorite, this one has a cute packaging!

    ReplyDelete
  4. Ta świeca musi pachnieć cudnie! Zapragnęłam jej :D

    ReplyDelete
  5. I have this Yankee Candle, it is a real dream ! I love this watch too :)

    ReplyDelete
  6. Takie soki są przepyszne <3
    Teraz wrócę do domku to skorzystam z wyciskarki :D
    Nie mogę się doczekać! :D

    ReplyDelete
  7. ooh i love the watch! it soooo pretty :D

    katslovefashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. oj tak, jestem za takimi postami, pozwalają podpatrzeć coś nowego i ciekawego
    muszę się w końcu skusić na te herbaty
    śliczny zegarek, odkąd zaczęłam nosić na ręku nie sprawdzam już godziny na telefonie, a bez zegarka czuję się dziwnie, więc kwestia przyzwyczajenia

    dzięki:) akurat zobaczyłam Twój komentarz u mnie:)

    ReplyDelete
  9. Te herbatki mają urocze opakowania ;)

    ReplyDelete

Post a comment