Wednesday, April 15, 2015

WISH LIST - SUMMER 2015


1. Zwiewne letnie sukienki. Obowiązkowa pozycja w szafie! Idealne na szybkie wyjście z domu, bez zastanawiania się co na siebie założyć. Do tego lekkie sandałki, kapelusz, okulary i w drogę!
2. Koszula w kratę. Marzę o takiej nie pamiętam jak od dawna. Teraz planuję obowiązkowo wprowadzić ten ciuch do swojej szafy! Będzie idealna do spodni, legginsów czy nawet szortów. A podczas letnich wieczorów posłuży jako okrycie wierzchnie.
3. Przewiewne topy. Wykonane z bawełny czy lżejszych materiałów, z nadrukami czy bez i najlepiej w jasnych kolorach! Topy czy koszulki to podstawa! 
4. Okulary. Obecnie narzekam na brak jakichkolwiek okularów przeciwsłonecznych, więc szczerze mówiąc okulary bardzo mi się przydadzą! Zamierzam poszukać jakichś w stylu hippie, będą idealne na lato!
5. Kimono/lekkie wdzianko z frędzlami. Ostatnio strasznie mi się takie spodobały! Genialnie wyglądają w towarzystwie prostego białego topu i dżinsowych szortów. Widziałam takie kimona w TK Maxxie, może w końcu się na jakieś zdecyduję.
6. Spódnice z frędzlami. Oszałałam na punkcie trendu ciuchów z frędzlami. Kolejnym must have jest spódnica z frędzlami. Byłaby idealna do prostego topu i klapek Birkenstock. Mam nadzieję, że uda mi się upolować tą z H&M!
7. Opaski w kwiaty. Takie urocze i dziewczęce, bardzo wakacyjne! Nie wiem, jak w takich bym wyglądała, ale przy najbliższych zakupach przymierzę i może się na którąś zdecyduję. 
8. Kapelusz. Marzy mi się taki lekki, utrzymany w wakacyjnym stylu kapelusz. Jeszcze nie udało mi się nic takiego znaleźć... Albo jest za duży, albo kolory nie tak... 
9. Wakacyjna torebka. Najlepiej mała, z frędzlami, żeby pomieściła potrzebne drobiazgi takie jak: błyszczyk, telefon i chusteczki. Będę polować na coś takiego!
10. Sandałki/klapki/japonki. Idealne do sukienki czy szortów i bardzo wygodne. Kojarzą się ze słońcem i wakacjami. Już kupiłam jedną parę, myślę jeszcze o jakichś prostych sandałkach.
11. Naszyjnik w stylu hippie. Dodatki to fajne uzupełnienie basicowych ciuchów. Prosty top czy sukienka potrzebuje ładnego naszyjnika, dlatego muszę rozejrzeć się po sklepach za czymś spełniającym moje wymagania.

Ubrania z mixu pochodzą z kolekcji H&M Loves Coachella. Chętnie widziałabym wszystkie te ciuchy w swojej szafie! Muszę się koniecznie wybrać na jakieś zakupy! ;) A Wy co planujecie kupić na zbliżający się sezon letni?

photos: H&M Loves Coachella

18 comments:

  1. great post :) have a nice day :)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Marvelous selection ! Perfect for Coachella ! :)

    ReplyDelete
  3. absolutely love your wish list! especially the fringed pieces.. :D

    ReplyDelete
  4. Absolutely loving the tanks and flower crowns!

    xx

    ReplyDelete
  5. kupiłam niedawno prawie identyczne buty
    koszula i okulary z palemkami <3

    ReplyDelete
  6. Replies
    1. Wyniki są pod postem "coffee lovers"

      Delete
  7. Super wish list :) bardzo fajne ubrania zwłaszcza podkoszulek Coachella :) super post! Taki nie za długi, w sam raz :)

    http://www.lefffka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Oh very cute wishlist
    I love it the red dress
    xx

    www.sakuranko.com

    ReplyDelete
  9. Fabulous pieces. ♥

    http://roomsofinspiration.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Bardzo fajne propozycje na lato :))
    http://mikrouszkodzenia.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. The fringe skirt & the red dress in the end are my fave!

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    ReplyDelete

Post a comment