Thursday, June 4, 2015

ULUBIEŃCY MAJA!

Witam i zapraszam na kolejną część ulubieńców miesiąca! Nie jest tego jakoś specjalnie dużo, ale postanowiłam nie polecać czegoś na siłę. Mam nadzieję, że post Wam się spodoba i może coś Wam wpadnie w oko ;) Życzę miłego dnia i do zobaczenia w kolejnym poście! Może uda nam się w końcu zrobić z moim chłopakiem jakieś outfitowe foty ;)

*Przeróżne herbatki! Uwielbiam poznawać nowe smaki, dlatego stawiam na przeróżne herbaty - zielone, białe czy owocowe. Piję je na śniadanie, czasem w ciągu dnia i wieczorem. Uwielbiam herbaty z Marks&Spencer i Clipper. Są pyszne, a w sklepach również można znaleźć wersję organiczną. Natomiast herbatkę, którą widzicie na drugim zdjęciu z prawej strony przywieźliśmy kiedyś z Budapesztu. Bardzo nam smakowała i przypominała cudowne chwile w tym mieście.

*Kawa Nescafe Espresso. Kolejna kawa, którą mogę zaliczyć do ulubionych. Najlepiej smakuje bez mleka w towarzystwie owsianki czy kawałka ciasta. Szczerze polecam!

*Suchy szampon Batiste o zapachu floral essences. Bez suchego szamponu już nie mogę się obejść! Czasem ratuje mi życie, gdy rano okazuje się, że moje włosy nie wyglądają zbyt świeżo. Poza tym rewelacyjnie pachnie, uwielbiam!

*Kawa maple machiatto ze Starbucksa. Ostatnio jest to moja ulubiona kawa. Gdy bywaliśmy z moim chłopakiem w Starbucksie zwykle to ją zamawiałam i delektowałam się jej smakiem. Niestety już ją wycofali... Strasznie żałuję, uwielbiałam jej delikatną słodycz i polewę klonową na górze.

*Owsiany placek z masłem orzechowym i bananem. Ostatnio moja ulubiona propozycja na drugie śniadanie! Wykonuje się go błyskawicznie, a smakuje nieziemsko. Ja zalewam 5 łyżek płatków owsianych wrzątkiem, dodaję dwa jajka oraz cynamon i smażę do zrumienienia. Jem jako kanapkę z ulubionym masłem orzechowym i bananem. Niebo!!

*Ananasy. O tym, że uwielbiam przeróżne owoce nie będę wspominać. Teraz oszalałam na punkcie świeżego ananasa! Jest słodki, soczysty i zdecydowanie lepszy niż taki z puszki. Trzeba korzystać z darów natury!

*Malinowy i truskawkowy dżem bez dodatku cukru. Kosztują tylko funta, a są przepyszne! Zjadam je z naleśnikami i placuszkami, a z masłem orzechowym smakują rewelacyjnie. Jestem mega zaskoczona, że za taką niewielką kasę można zjeść coś naprawdę dobrego. Dżemy zdecydowanie godne polecenia!

*Lekkie pieczywo Ryvita. Uwielbiam to lekkie pieczywo, z powodzeniem zastępuje mi to zwykłe, czyli chleby i bułki. Ale nie martwcie się, nie jem go codziennie. W szczególności smakuje mi z pastą awokado-jajeczną czy masłem orzechowym i truskawkami lub bananami. W sam raz na przekąskę czy lekką kolację.

*Snapchat. Przyznam, że bardzo lubię tą aplikację. Niestety oglądanie filmików różnych blogerek zajmuje tak dużo czasu, że nie mam przyjemności robić tego codziennie. Ale raz czy dwa razy w tygodniu znajdę chwilę czasu i chętnie podglądam różne snapy. Wczoraj postanowiłam sama zacząć coś wrzucać na swoje konto. Nie wiem jeszcze w jakiej formie i jak często, ale tak i tak możecie zacząć mnie obserwować pod nickiem: paulinasplace. Zapraszam! ;)

photos: me

25 comments:

  1. U Ciebie jak zwykle smacznie...

    ReplyDelete
  2. I so love this. Thank you for sharing and have a great day! :)

    STYLEFORMANKIND.COM

    ReplyDelete
  3. Bardzo fajni ulubieńcy :D
    pusta-szklanka.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Hey , kochana , widać , ze jesteś pozytywną osobą!
    Mam dla ciebie , mini konkurs pt. Kliknij w 4 linki każdej firmy , a twój blog będzie u mnie w poście! ''
    Zapraszam , to dla mnie bardzo ważne , gdy dostaniesz też propozycję z chęcią ci pomogę!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Proszę bez reklam na moim blogu.

      Delete
  5. I don't really drink tea but I love Green Tea Latte!

    ReplyDelete
  6. Na początku myślałam, że ta kawa to ciasto :D Zieloną herbatę piję codziennie :)

    ReplyDelete
  7. jakie pyszności u Ciebie! :o
    ja ostatnio przyzwyczajam się do zielonej. Znaczy takiej zwykłej dalej nie mogę przełknąć, ale np: z grejpfrutem to jak najbardziej :D

    ReplyDelete
  8. przepis na placuszki chyba wypróbuję ;)

    ReplyDelete
  9. Ojjj mniam, ale mam ochotę na takiego naleśnika z bananem :))
    pozdrawiam, www.mikrouszkodzenia.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. I'm a tea and organic stuff lover so I really appreciate this post. :)

    ReplyDelete
  11. Fantastic post dear!

    ** I'm inviting you to join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    xoxo;
    BEAUTYEDITER.COM

    ReplyDelete
  12. It looks so good :)
    Have a great week!

    http://ladyparisienne.fr/

    ReplyDelete
  13. wprawdzie na kolacje miały być u mnie naleśniki gryczane, ale dla odmiany wypróbuję ten placek owsiany:)

    ReplyDelete
  14. Looks delicious!

    -Audrey
    http://audreyallure.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Fajni ulubieńcy :)
    Zjadłabym taki owsiany placek :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    ReplyDelete

Post a comment