Monday, May 19, 2014

WHITE&RED STRIPED T-SHIRT


Sinsay T-shirt l Allegro Jacket l H&M Skirt l Iloko Necklace l Vans Shoes



Naszły mnie ostatnio małe przemyślenia. Metodą prób i błędów w końcu jestem zadowolona z formy mojego bloga. Nie piszę na siłę, a blogowanie znowu sprawia mi ogromną frajdę. Również nie piszę tylko i wyłącznie o ciuchach i o to mi właśnie chodziło. Ostatnio strasznie mi się podobają blogi lifestylowe, może rozszerzę bloga o taką tematykę! Myślę również o tym, czy nie rozszerzyć bloga o tematykę kulinarną. W głowie mam mnóstwo fajnych pomysłów na różne potrawy i chciałabym się z Wami tym podzielić. Nawet kiedyś prowadziłam bloga o gotowaniu, ale dla mnie posiadanie dwóch blogów i zajmowanie się nimi stało się niemożliwe. No cóż, czas pokaże jakie jeszcze pomysły pojawią się w mojej głowie.

Wczorajszy dzień zaliczam do udanych. Z moim chłopakiem mieliśmy wolne i przeznaczyliśmy ten dzień m.in. na chodzenie po sklepach. Zajęło nam to dobrych kilka godzin, no i udało się kupić parę rzeczy z czego jesteśmy zadowoleni. Poza tym w końcu pogoda się polepszyła, aż dziwne, że już nie pada! Dzisiaj również słoneczko, czuć zbliżające się lato i wakacje. Jest fajnie!!
P.S. Zapraszam na moją wyprzedaż szafy, może znajdziecie coś dla siebie! ;)

photos by: K.

24 comments:

  1. Great jacket, love it <3

    xx

    http://www.madridforniagirl.com/

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. Dzięki, ale już zmęczona życiem jest ;) czas rozejrzeć się za jakąś nową...

      Delete
  3. Gorgeous photos, as usual! I love the tee :)

    ReplyDelete
  4. Nice outfit!!
    It's been a long since the last time I visited your blog, I'm going to catch up with all your last posts now :)
    xoxo

    ReplyDelete
  5. Nice outfit!
    I't been a while since the last time I visited your blog, I'm going to catch up with all your new posts now.
    xoxo

    ReplyDelete
  6. Gorgeous look!
    Love the jacket!

    xoxox,
    CC

    ReplyDelete
  7. You look perfect :)

    Kisses
    http://www.mademoisellemode.com/

    ReplyDelete
  8. nie ma to jak paski:) piękne widoki!

    ReplyDelete
  9. such a perfect casual look. striped tops and leather jacket are always a good choice

    www.thefashionfraction.com
    www.thefashionfraction.com

    ReplyDelete
  10. Absolutely loving this outfit on you - gorgeous!!

    xx

    ReplyDelete
  11. Super! Czekam na posty kulinarne :). Ja również nie odmawiam sobie jedzeniowych wpisów. Mała pasja którą warto się podzielić :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja uwielbiam blogi kulinarne! Fajnie, że też piszesz o gotowaniu :)

      Delete
  12. You look really lovely! Great job on this post dear.



    I AM ALSO ON: Instagram @kennydaily, Bloglovin and Facebook (i follow back, just let me know your links)


    xoxo;
    What Kenny Hearts a Lifestyle Blog

    ReplyDelete
  13. Replies
    1. Sceneria piękna, ale będąc tam o mało nie dostaliśmy mandatu za złe parkowanie! :P

      Delete
  14. Cudowne tło zdjęć :) Rewelacyjny look !
    http://endrie-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. bardzo fajnie, ładne nogi masz ;)

    http://sk-artist.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Ładnie :) A miejsce fajnie się prezentuje.

    ReplyDelete
  17. Cute top and I love your shoes sweetie :)

    ReplyDelete

Post a comment