Monday, November 3, 2014

ABERDEEN - MIX PHOTOS ll


Dzisiaj kolejna porcja zdjęć z Aberdeen - trochę widoków i trochę mnie. Kilka postów z tej serii się jeszcze pojawi, gdyż posiadam mnóstwo zdjęć na dysku. Jestem obecnie bardzo zabiegana, więc takie posty bardzo ułatwiają mi sprawę. Wiadomo, nie chcę zaniedbywać bloga, a taka nieco inna tematyka na pewno wielu z Was zaciekawi (przynajmniej taką mam nadzieję ;)). 
Hmm... co jeszcze słychać u mnie? Ostatnio nie mam warunków do ćwiczeń... Bardzo z tego powodu ubolewam, poza tym moje odżywianie się pozostawia wiele do życzenia. Oby się to wszystko jak najszybciej ustabilizowało, bo bardzo chcę wrócić na właściwe tory! A co u Was słychać? Ćwiczycie, biegacie? Opowiadajcie! ;)

photos: me & K.

12 comments:

  1. Amazing pics!
    Such a cute kitty :)

    xoxox,
    CC

    ReplyDelete
  2. I really like those pictures :)

    http://checkinonline.blogspot.pt

    ReplyDelete
  3. Wonderful pics!!

    Have a great start of the new week doll!

    Expressyourself

    My Facebook

    ReplyDelete
  4. Urocze te Twoje zdjęcia ♥ ;*

    ReplyDelete
  5. Piekne widoki!:) a na widok slodkosci chce mi sie jesc jeszcze bardziej

    ReplyDelete
  6. dzięki:)

    ja tam z chęcią obejrzę każdą ilość podróżniczych potów:)

    ReplyDelete
  7. Nice moment ^^

    kisses
    http://www.mademoisellemode.com/

    ReplyDelete
  8. Beautiful photos and I love your first scarf :)

    ReplyDelete

Post a comment