Wednesday, August 23, 2017

SUMMER TIME & PRETTY DRESSES


Hej kochani! Wakacje się powoli kończą, uczniowie szykują się na wrzesień, kupują książki i zeszyty, a dni robią się coraz krótsze. Jestem w szoku, że to lato tak leci, a ja odczuwam czającą się jesień za rogiem. Upałów sięgających 30 stopni znieść nie potrafię, ale delikatne słońce nikogo nie zabiło, dlatego mam nadzieję, że słonecznych dni będzie jeszcze wiele! Na jesień jakoś specjalnie nie czekam, ale za to nie mogę się doczekać kolejnych miesięcy, gdyż szykuje mi się kilka wyjazdów i mam nadzieję, że każdy z nich wypali. Póki co zapraszam Was na zdjęcia ze słonecznego Żywca ;) Latem żywiecki rynek tętni życiem, można napić się kawy i zjeść lody w Miętówce oraz przejść się do dawno nie widzianego parku. Natomiast ostatnie trzy zdjęcia zrobiliśmy w Cieszynie, było pochurno, ale całkiem fajnie czułam się w lekkiej sukience w motyw zwierzęcy :D

1 comment:

  1. Nigdy nie byłam w Żywcu... może kiedyś zajrzę :) Sukienka fajna, ale ja Cię bardziej lubię w jasnych kolorach.

    ReplyDelete

Post a comment