Thursday, December 13, 2018

XMAS IS AROUND THE CORNER


Witajcie kochani! Jak przygotowania do Świąt? U mnie choinka ubrana, mieszkanie przystrojone, prezenty kupione. W weekend na pewno jeszcze trochę posprzątam, spakuję prezenty i wyciągnę talerze z czerwonymi śnieżynkami. Czas tak pędzi! Nie zdążyłam jeszcze obejrzeć ani jednego filmu w klimacie świątecznym, a jeśli chodzi o playlistę to rządzi Queen, a nie Michael Buble haha :D Ciasteczek też w tym roku nie upiekę, ale może uda mi się pomóc mamie w kuchni, gdyż wolne od pracy zaczynamy już 23 grudnia! Mamy prawie 2 tygodnie wolnego i chcę je dobrze spożytkować ;) 
Zdjęcia z dzisiejszego posta robiliśmy w Bielsku i Cieszynie, a polowanie na choinki na rynkach miast zaliczone! Przyznam, że ta pierwsza najbardziej mnie zauroczyła <3 Mam jeszcze pytanie do Was, czy byliście może na jarmarku we Wrocławiu? Marzy mi się i nie wiem, czy warto odwiedzić?

1 comment:

  1. Mi aż trudno uwierzyć, że święta tuż. Na początku grudnia złapała nas paskudna jelitówka i prawie 10 dni uciekło jak z bicza trzasł. No i trochę mi jednak brakuje śniegu, żeby było totalnie magicznie :)

    ReplyDelete

Post a comment