Monday, April 30, 2018

LONDON BABY: PEGGY PORSCHEN CAKES & CARNABY


Majówka! W tym roku niestety spędzona w pracy, ale spokojnie - jeszcze sobie odbiję :D Londyn już za nami, a ja wróciłam zachwycona klimatem tego miasta. Był to mój drugi raz w Londynie, ale można powiedzieć, że dopiero teraz go doceniłam. Teraz marzę już tylko o tym, żeby ponownie tam polecieć, ale tym razem na dłużej. Chcę chłonąć angielski klimat i rozkoszować się nim. Ten jednodniowy wyjazd dał mi takiego powera do działania. Było absolutnie cudownie. Odwiedziliśmy uroczą kawiarnię Peggy Porschen Cakes, Carnaby Street, Chinatown, M&M'S World, Buckingham Palace i okolice Big Bena w kilka godzin! Totalne szaleństwo i zdecydowanie warte powtórzenia! Bawiłam się nawet lepiej niż podczas wypadu do Barcelony ;)

2 comments:

  1. peggy porschen! ach Londyn jest tak cudownie klimatyczny

    ReplyDelete
  2. Londyn jest taki piękny... Byłam tam trzy razy, ale znów mam ochotę tam się wybrać! :D

    ReplyDelete

Post a comment