Thursday, August 23, 2018

WYCIECZKA NA BABIĄ GÓRĘ 1725 M N.P.M.


Dzień dobry! Jak Wasz czwartek? ;) Ja niestety dzisiaj cały dzień spędzam w pracy, ale już jutro mam wolne, którego doczekać się nie mogę! Może wybierzemy się z narzeczonym na wycieczkę rowerową gdzieś w stronę Czech :D Póki co wspominam wycieczkę na Babią Górę, na którą wybraliśmy się na początku sierpnia. Był to mój pierwszy raz na Babiej Górze i wspominam tę wycieczkę mega miło. Bardzo podobała mi się trasa na szczyt, była momentami bardzo wymagająca, ale widok oraz roślinność na szlaku wynagradzały cały trud. Chciałabym kiedyś ponownie znowu się tam wybrać, miejsce jest bardzo magiczne, a wspomnienia stamtąd trzymam w sercu ;) Wybaczcie za ten zdjęciowy spam, ale chciałam jak najlepiej uwiecznić te fantastyczne widoki... któż by się nie zachwycił? Natura jest cudem!

5 comments:

  1. Fantastycznie zdjęcia, piękne krajobrazy. Cudownie wyglądasz ;)

    ReplyDelete
  2. Piękne miejsce i cudowne zdjęcia <3

    ReplyDelete
  3. Na Babiej Górze jeszcze nie byłam. Mam nadzieję, że to nadrobię.

    ReplyDelete

Post a comment