Tuesday, November 27, 2018

MORSKIE OKO & CZARNY STAW POD RYSAMI

 
Dzień dobry! Zakończyłam serię postów z Włoch i nadszedł czas na zdjęcia z naszych pięknych gór. Jesienią wybraliśmy się na kilka takich wycieczek z moim mężem i siostrą. Ja uwielbiam tak spędzać czas, chodzić po szlakach, podziwiać piękno natury i spokój. Spokoju może nie było nad Morskim Okiem, tłumy turystów nawet zza granicy robiło non stop zdjęcia, ale i tak było pięknie. Marzyłam właśnie o wycieczce nad Morskie Oko już długi czas. Nigdy tam nie byłam i tak bardzo się cieszę, że udało nam się pojechać. Pogoda była idealna, a Tatry takie piękne! Wybraliśmy się również na Czarny Staw pod Rysami, a stamtąd rozciągał się tak fantastyczny widok <3 Uwielbiam góry bez dwóch zdań!

3 comments:

  1. Uwielbiam góry :) Co ferie śmigam w tatry na deskę <3 Mam tam na miejscu mój ulubiony sklep snowboardowy w którym kupuję sobie wszystkie potrzebne akcesoria oraz smarowania o ruszam na stok :D.

    ReplyDelete
  2. WOW, such a gorgeous place! Those views! *-*
    The weather looked really perfect also. :)

    ReplyDelete
  3. te zdjęcia z nad Morskiego Oka wyszły Wam zachwycające, musimy też kiedyś wybrać się na jesieni, bo ostatnio byliśmy w tym miejscu około 15 lat temu:D

    ReplyDelete

Post a comment