Friday, April 26, 2013

BLOG'S BIRTHDAY!!!

photos by: EWELINA, MONIKA & my mom

Witam po kolejnej dłuższej przerwie! Dzisiaj specjalny post, a mianowicie... urodzinowy!;) Dokładnie rok temu, 26 kwietnia założyłam tego bloga. Miało to być moje miejsce w sieci, w którym będę pokazywać siebie, swoje ubrania oraz swój styl. Myślę, że blog spełnił swoją funkcję. Co prawda kiedyś było mnie tutaj więcej, publikowałam większą ilość postów... Lecz jak dobrze wiecie aktualnie narzekam na brak czasu i na blogu jest mnie coraz mniej. Tak czy siak bloga nadal chętnie prowadzę i nie zamierzam się z nim rozstawać. Mam nadzieję, że poprowadzę go jeszcze przez kolejny rok ;) Dziękuję wszystkim za odwiedzanie i komentowanie! Zapraszam niebawem na nowego posta, już z zestawem.

28 comments:

  1. wiele wspaniałych stylizacji i inspiracji :) oby tak dalej, życzę wielu wielu sukcesów :)

    ReplyDelete
  2. happy birthday blog my dear ;)
    kiss kiss

    ReplyDelete
  3. bardzo ladnie:)zapraszam na bloga i na fanpage!

    ReplyDelete
  4. wszystkiego najlepszego dla Ciebie i bloga! i kolejnych lat razem z nami życzę :) mój też niedługo będzie obchodził swoje pierwsze urodziny :D

    ReplyDelete
  5. omg happy birthday to your blog!! how excited!! so many beautiful photos :)

    katslovefashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Congratulations!!


    HTTP://THEREDCOATODYSSEY.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  7. happy bday!!
    xo
    MOSAMUSE

    www.MOSAMUSE.com

    ReplyDelete
  8. W takim razie ogormnie gratuluję! Piękny rok:)

    ReplyDelete
  9. Życzę kolejnego roku i sukcesów ! ;-) ;*

    ReplyDelete
  10. No proszę, tylko pogratulować ! Świetny mix stylizacji :) Kolejnych jubileuszów życzę i czerpania radości z prowadzenia bloga przez kolejne latka :) 100 latek ! :) Pozdrawiam cieplutko :)

    ReplyDelete
  11. HBD to your blog ^^

    Kisses
    http://www.mademoisellemode.com/

    ReplyDelete
  12. congratulations for the blog's birthday!
    have an amazing day!
    xoxo!

    ReplyDelete
  13. Happy blog birthday. I hope your blog has many more birthday to come.

    Tracy

    ReplyDelete
  14. happy birthday
    http://www.melolimparfaite.com

    ReplyDelete
  15. ile wiosny i dobrej energii w tych zdjęciach!:) no i Twoje cudne włoosy:D

    ReplyDelete
  16. O jak ja lubię takie sklejki :D

    ReplyDelete
  17. Best wishes for your blog Paulina!
    Best Regards
    Miss Margaret Cruzemark
    http://margaretcruzemark.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Great post ! Happy birthday to your blog dear ! :)

    ReplyDelete

Post a comment