Tuesday, April 9, 2013

VANS OFF THE WALL

photos by: EWELINA

/Jacket Reserved/T-shirt New Yorker/Necklace Iloko.pl/Skirt DIY/Bag H&M/Tights No Name/Shoes Vans/

Ależ ta zima jest nieznośna! Dzisiaj znowu nasypało trochę śniegu, a myślałam, że już będzie pięknie i w końcu wiosna do nas zawita. Trochę szkoda, ale i tak nie tracę pozytywnego myślenia;) Z szafy już i tak wyciągnęłam wiosenne obuwie i kurtki. Gdyby jeszcze zaświeciło słońce i stopiłby się śnieg - byłoby idealnie. A co mam na sobie? Kurtkę w kolorze bordowym kupiłam specjalnie na wiosnę. Podoba mi się jej kolor i fason, w końcu ileż można chodzić w czarnej ramonesce?;) Poza tym okulary w panterkę - jest to najnowszy zakup, czuję się w nich świetnie! A Vansy to ostatnio u mnie obuwie nr 1! Jestem bardzo zadowolona z ich zakupu...;)

45 comments:

  1. Lovely touch of colors.
    Martha Zuniga
    www.suenosycaramelosstyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Your skirt is so cute!! I love the spikes! And your shoes are awesome :) I've been wanting to get a pair of vans

    fashionqueen294.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. ale mi tęskno za trampkami :) śliczne vansiki! Jeszcze trochę i będziemy śmigać :)

    ReplyDelete
  4. Za ile kupilas vansy? :)
    i z jakiego sklepu? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Za 199zł, a zamówiłam je na eastend.pl

      Delete
    2. takie tanie??! wow jest jeszcze ta promocja?

      Delete
    3. Miałam specjalny kod rabatowy.

      Delete
    4. podasz?? proszeeeeeee ^^

      Delete
    5. Ale ten kod wygasa przy skorzystaniu z niego niestety:)

      Delete
  5. Świetnie wyglądasz !! :)

    ReplyDelete
  6. masz świetną bluzeczkę :)

    http://newlifewithfashion.blogspot.com/2013/04/442-striper-shirt.htm

    ReplyDelete
  7. What a fabulous style Paulina! You look absolutely gorgeous!
    Best Regards
    Miss Margaret Cruzemark
    http://margaretcruzemark.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. love love love your skirt!!! the studded band is awesome :D

    katslovefashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Very nice outfit, I love your colored top and those shoes are perfect ! :)

    ReplyDelete
  10. cute shoes
    xo
    MOSAMUSE

    www.MOSAMUSE.com

    ReplyDelete
  11. i love the neon shirt and the blue vans - a great punch of colour

    ReplyDelete
  12. W moim mieście po śniegu nie ma już śladu. Buciki mają świetny kolor.

    ReplyDelete
  13. I co, nadal u Ciebie zima? ;) u mnie póki co późna jesień ;D
    Vansy, vansy, zazdroszczę ;)

    ReplyDelete
  14. amazing look!
    I love the neon!
    xoxo!

    www.fashionfrisson.com

    ReplyDelete
  15. very beautiful your vans ;)
    nace week dear

    ReplyDelete
  16. cute necklace
    http://www.melolimparfaite.com

    ReplyDelete
  17. love the neon top
    http://loving-evelyn.blogspot.ro

    ReplyDelete
  18. I love your look ^^
    I love your Vans too :)

    New post - Kisses
    http://www.mademoisellemode.com/

    ReplyDelete
  19. u mnie już na szczęście wiosna :P śliczną masz tę spódniczkę :)
    obserwujemy? ;)

    ReplyDelete
  20. Great outfit! Love the pop of colour!

    ReplyDelete
  21. Witaj, śliczna stylizacja, zapraszamy do publikowania swoich zdjęć także w Domodi.pl, to bardzo proste, kilkadziesiąt blogerek już korzysta z tej opcji zwiększania zasięgu swojego bloga, zobacz: http://domodi.pl/stylizacje?Sort=Popularity
    Zapraszam, w razie pytań, pisz do mnie na domodi(at)domodi.pl!
    Agata z Domodi

    ReplyDelete
  22. I absolutely love your outfit. The color of your top is so pretty and your vans are great.

    Tracy

    ReplyDelete
  23. you look gorgeous, great pictures.
    your hair is luscious.

    www.kindoflovely.com

    ReplyDelete
  24. This outfit is so cool, I love the pop of color with the neon top!

    HTTP://THEREDCOATODYSSEY.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  25. ur hair has gotten so long

    and i love your necklace

    ReplyDelete
  26. i love your outfit :)

    iamtheglory.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Spódniczka jest super, fajnie wygląda z Vansami ;)

    ReplyDelete
  28. I LOVE sneakers and you look amazing on all of yours!! Please keep sharing and thank you!! ;-)

    ReplyDelete

Post a comment