Friday, August 22, 2014

BATMAN


Cropp T-shirt l Cropp Necklace l H&M Skirt l H&M Shoes

W końcu znalazłam chwilę żeby napisać tutaj kilka słów. Dzisiaj strasznie zabiegany dzień, zaraz zaczynam jeszcze trening, a potem czeka mnie praca. Myślę pozytywnie, odliczam już dni do dłuższego wolnego, staram się również nie tracić motywacji, chociaż z tym jest ostatnio gorzej. Czuję, że brakuje mi snu i energii, zdecydowanie potrzebuję podładować baterie, żeby motywacja do działania czy ćwiczeń wróciła! Poza tym już tak jesiennie na zewnątrz... Póki co staram się o tym nie myśleć, lato się kończy, więc trzeba jeszcze z niego korzystać! Miłego weekendu zatem życzę! ;)

photos: K.

26 comments:

  1. Świetny look. Bardzo ci pasuje ;)

    ReplyDelete
  2. wyglądasz świetnie, bluzka bardzo mi się podoba!

    ReplyDelete
  3. teraz w sklepach zrobił się batmanowy szał :))

    ReplyDelete
  4. Jeśli brakuje Ci sił, to po prostu sobie odpuść i śpij, mnie to pomaga :)

    ReplyDelete
  5. dzięki:)
    ej ten strój jest świetny, zdecydowanie mój ulubiony u Ciebie:)

    ReplyDelete
  6. Zabawny t-shirt, ale bardzo mi się podoba :)

    ReplyDelete
  7. LOVE that shirt - you styled it perfectly!!

    xx

    ReplyDelete
  8. I love your top ^^

    Kisses
    http://www.mademoisellemode.com/

    ReplyDelete
  9. Lubię czarno- białe stroje :)

    ReplyDelete
  10. In love with the tee *-*

    Bisous !
    Sofia
    http://nuagedemoutons.blogspot.fr/

    ReplyDelete
  11. This Batman T-shirt is really original!

    See you Paulina xx

    ReplyDelete
  12. Cool tee!!!
    Follow for follow?
    Kisses darling!!!
    http://expressyourselfbypaolalauretano.blogspot.it

    ReplyDelete
  13. Świetna bluzeczka :) i super ją zestawiłaś z taką zwiewną spódniczką.

    ReplyDelete
  14. ale piękne widoki na zdjęciach! Świetna bluzka ;)

    ReplyDelete
  15. Your tee is very cool dear Paulina :)

    ReplyDelete

Post a comment