Friday, December 5, 2014

5 XII 2014


Pull&Bear Jacket l H&M Scarf l Allegro Cap l F&F Sweater l Primark Pants l Primark Bag l Nike Air Max Sneakers

Dzisiaj post typowo outfitowy. Na zdjęciach możecie zobaczyć mój przykładowy codzienny zwyklak. Najczęściej noszę ciemne spodnie, sportowe buty, ciepły sweterek, duży szalik i czapkę. W zależności od pogody zakładam albo czarną ramoneskę albo płaszczyk w kolorze khaki. Przyjeżdżając tutaj do Szkocji musiałam niestety sporą część moich ciuchów zostawić w Polsce... Teraz nauczyłam się tak układać zestawy, żeby codziennie nie wyglądać tak samo. Ważne dla mnie jest to, by ubrania, które noszę były ładne, wygodne i spełniały funkcję grzewczą. Ostatnio coś mroźne te poranki w Aberdeen... ;)

photos: K.

17 comments:

  1. Cool casual ensemble, I love your sneakers!!
    Happy friday bambola!

    Kisses, love Paola.

    Expressyourself

    My Facebook

    ReplyDelete
  2. Do twarzy Ci w tym ciemnym czerwonym.

    ReplyDelete
  3. Love your scarf <3

    See you Paulina and have a nice week-end xx

    ReplyDelete
  4. You are so pretty and I love your scarf :)

    http://checkinonline.blogspot.pt

    ReplyDelete
  5. You look so sweet ^^
    i love your scarf

    kisses
    http://www.mademoisellemode.com/

    ReplyDelete
  6. swietna czapka, poluje na taka :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    ReplyDelete
  7. Lovely style. Your scarf is perfect :)

    ReplyDelete
  8. Mam słabość do takich szalików :)

    ReplyDelete

Post a comment