Sunday, December 10, 2017

14 DAYS TILL XMAS


Hej kochani! Jak Wasze przygotowania do Świąt? Ja powoli dopinam wszystko na ostatni guzik i odliczam dni. Nie mogę w to uwierzyć, że za 2 tygodnie Wigilia i pierwsze po trzech latach Święta w Polsce. Wcześniej spędzałam świąteczny czas tylko z moim chłopakiem w Aberdeen w Szkocji, a w tym roku nareszcie będzie rodzinnie ;) Nie mogę się doczekać świątecznych przysmaków! W tym roku mam rówież wigilijkę ze znajomymi w pracy i jestem ciekawa jak będzie ;) 
W dzisiejszym poście mały mix zdjęć. Zobaczycie rzeczy, którymi się obecnie otaczam i przeróżne świąteczne gadżety. Przynam, że tylko śniegu brakuje! Miłej niedzieli wszystkim!

W tym roku chciałam kupić kalendarz adwentowy i zdecydowałam się na ten z Milki. Pan ciasteczko jest z Empiku, a dziewczynka w sweterku z Nanu Nana ;)

Edycja świąteczna czekolad Ritter Sport. Najlepsza jest ta z pierniczkami!

Świąteczny klimat u nas w mieszkaniu. W końcu dorwałam przyprawę do piernika bez cukru ;)

Świąteczne gadżety są już wszędzie - kubki do kawy zmieniły swój wygląd, a kalendarz adwentowy z Milki ma przeurocze czekoladki ;)

Fury prezentów! :D

Przepiękne ozdoby świąteczne w moim rodzinnym domu.

No comments:

Post a Comment

Post a comment