Thursday, December 21, 2017

JAK ODŻYWIAM SIĘ OBECNIE W POLSCE? CZ.4



owsianka gotowana na mleku z jabłkiem, bananem, cynamonem i cukrem kokosowym

Hej kochani! Witajcie w pierwszy dzień zimy. Za oknem sypie śnieg, a ja już się boję jak dojadę na nockę :D Prezenty mamy już gotowe i powoli odliczamy do Świąt. A już po Świętach nasz wyjazd do Budapesztu! Nie możemy się go doczekać, mamy nadzieję, że odpoczniemy i uciekniemy od tego zgiełku...
A w dzisiejszym poście kilka propozycji na zdrowe posiłki. Przewaga jest oczywiście słodkich śniadań, ale przyznam, że coraz częściej sięgam po jajecznicę z boczkiem i wędzonym twarogiem. Jeśli jesteśmy przy temacie jedzenia - nie mogę się doczekać świątecznych przysmaków! Mam ochotę na barszcz z uszkami, pierogi czy łazanki z kapustą i grzybami :D
3 days!

jajecznica z trzech jajek, awokado, cebula, pomidor, ogórek i papryka konserwowa

jajecznica z trzech jajek, bułka 6 ziaren z hummusem, pomidorki koktajlowe, ogórki i papryka konserwowa

bananowy omlet z borówkami, masłem orzechowym, powidłami śliwkowymi i kremem wedlowskim

placuszki bananowo-jaglane z ricottą, syropem klonowym, powidłami śliwkowymi i batonikiem marcepanowym

placuszki bananowo-jaglane z powidłami śliwkowymi, masłem orzechowym i kremem ciasteczkowym

omlet ze startym jabłkiem, masłem orzechowym, powidłami śliwkowymi, kremem wedlowskim i kawałkami jabłka

bananowy omlet z masłem orzechowym, powidłami śliwkowymi i czekoladą Lindt

bananowy omlet z masłem orzechowym, powidłami śliwkowymi, kremem wedlowskim i ciasteczkowym

placuszki bananowo-jaglane z masłem orzechowym, powidłami śliwkowymi, kremem wedlowskim i ciasteczkowym

bananowo-piernikowy omlet z masłem orzechowym, powidłami śliwkowymi, kremem ciasteczkowym i mandarynkami

bananowo-piernikowe gofry z masłem orzechowym, powidłami śliwkowymi, korzennymi ciasteczkami i mandarynkami

bułki wieloziarniste z mielonym mięsem z indyka, hummusem, pomidorem i ogórkiem

azjatyckie danie z makaronem, smażonym tofu i miksem warzyw

parówki z szynki z odsmażanymi ziemniakami i domowymi buraczkami

No comments:

Post a Comment

Post a comment