Tuesday, March 13, 2018

JAK ODŻYWIAM SIĘ OBECNIE W POLSCE? CZ.5



bananowe gofry z masłem orzechowym, powidłami śliwkowymi oraz mandarynką

Dzień dobry kochani! W tym miesiącu coś mnie mało na blogu, ale póki co żyję pracą i domem. Dopiero od połowy marca zacznie się więcej dziać, a mianowicie rocznica związku z moim mężczyzną oraz dwa wyjazdy. So excited! Stwierdzam, że jestem stworzona do podróżowania i gdy za długo jestem w jednym miejscu to czuję, że czegoś mi brakuje... A Wy lubicie podróże? Planujecie jakąś wycieczkę niebawem? ;)
W dzisiejszym poście kilka propozycji na zdrowe posiłki. Totalnie pokochałam bananowe fit gofry i mogłabym jeść je codziennie, gdybym posiadała gofrownicę :D Póki co jem je tylko, gdy jestem w domu rodzinnym, a gofrownicę prędzej czy później i tak kupię! Poza tym uwielbiam jajka w każdej postaci - jajecznicę z boczkiem na śniadanie czy sadzone na obiad. Uwielbiam również smażone tofu na maśle klarowanym. Smak nie do opisania! ;)

omlet bananowy z masłem orzechowym, powidłami śliwkowymi oraz gorzką czekoladą

bananowe gofry z kakao, z dodatkiem masła orzechowego, powideł śliwkowych oraz kiwi

owsianka z pomarańczą, nerkowcami, masłem orzechowym, otrębami oraz cynamonem

jajecznica z trzech jajek na boczku, kanapki z serkiem naturalnym, pomidor oraz ogórek kiszony

placuszki bananowe z borówkami, z dodatkiem masła orzechowego, powideł śliwkowych, kremu wedlowskiego oraz kiwi

bananowe gofry z masłem orzechowym, powidłami śliwkowymi oraz kiwi

trzy jajka sadzone na boczku, chleb słonecznikowy, ogórki kiszone i surówka

gotowane ziemniaki, dwa jajka sadzone na boczku, ogórki kiszone i buraczki 

makaron orkiszowy ze smażonym tofu z pieczarkami, ogórek kiszony i surówka domowej roboty

3 comments:

Post a comment