Wednesday, July 4, 2018

HELLO JULY, HELLO SUMMER!


Hej kochani! Jak dobrze, że lato do nas wróciło. Tęskniłam za upałami oraz noszeniem lekkich, przewiewnych ciuchów. W końcu mogłam zamienić adidasy na klapki i założyć ulubione aviatory. W ostatnim czasie narzekałam na brak motywacji i chęci do działania. Nie miałam weny do gotowania i trenowania. Postanowiłam wrócić na dobre tory i zadbać o swoje ciało oraz samopoczucie, w końcu ślub za dwa miesiące! Robienie formy czas start :D
W dzisiejszym poście propozycje dwóch prostych outfitów. Tak się noszę na codzień i w takich ciuchach czuję się na maxa pewnie i wygodnie. Ale mam nadzieję, że jutro w końcu założę jakąś sukienkę! Lato, zostań już z nami! ;)

Spacer po Korbielowie

Piękny i klimatyczny Cieszyn

3 comments:

  1. Ja także z utęsknieniem wyczekiwałam lata. A za to ty przepięknie wyglądasz, świetne spodnie podobne widziałam w zoio. świetnie wyglądają z tym topem. Dodatkowo te okulary są mega, ogólnie piękne zdjęcia. Pozdrawiam kochana ;)

    ReplyDelete
  2. Fakt, czerwiec nie był łaskawy, jeśli chodzi o pogodę. Mam nadzieję, że teraz już lato dopisze.

    ReplyDelete
  3. Bardzo ładnie wyglądasz. Ja to czekam na lato zawsze przez cały rok! Nie mogę doczekać się momentu kiedy będę mogła w końcu założyć swoją letnią stylizację :) pozdrawiam serdecznie i zapraszam na kreacjaksztaltow.pl
    :)

    ReplyDelete

Post a comment